سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/ حزب الله لبنان گفت: ما جنایت ترور شیخ صالح العاروری و یاران شهیدش در قلب حومه جنوبی بیروت را تجاوزی خطرناک به لبنان، مردم آن، امنیت، حاکمیت و مقاومت آن می دانیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای در واکنش به ترور صالح العاروری معاون رئیس دفتر حماس گفت: ما جنایت ترور شیخ صالح العاروری و یاران شهیدش در قلب حومه جنوبی بیروت را تجاوزی خطرناک به لبنان، مردم آن، امنیت، حاکمیت و مقاومت آن می دانیم.

حزب الله در بیانیه خود گفت: شهادت فرمانده مجاهد بزرگ و معاون دفتر سیاسی جنبش حماس، شیخ صالح العاروری به همراه تعدادی از یاران مجاهدش را به امت عربی و اسلامی، فلسطین آزاد و مقاومت عظیم آن و مردم سرافراز آن و به آزادگان و مجاهدان در همه جا، تسلیت می گوییم.

حزب الله افزود: ما به برادرانمان در جنبش مقاومت اسلامی حماس، مجاهدان دلیر گردان های عزالدین قسام، مردم استوار غزه، قدس و کرانه باختری مجروح و همه جناح ها و جنبش های مقاومت و جهاد در فلسطین تسلیت عرض می کنیم. خداوند متعال کارنامه این فرمانده بزرگ را با بالاترین مدال های افتخار و کرامت به پایان رساند و به شهادتی نائل شد که مدت ها در پی آن بود و آرزوی آن را داشت و در کنار همرزمان برادران مجاهد خود تلاش کرد.

حزب الله اشاره کرد: دشمن جنایتکار که پس از نود روز جنایت، کشتار و ویرانی، نتوانست غزه، خان یونس، اردوگاه جبالیا و بقیه شهرها، اردوگاه ها و روستاهای سرافراز را تحت سلطه خود درآورد، به سیاست ترور و حذف فیزیکی همه کسانی که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تلاش کردند، برنامه ریزی کردند، اجرا کردند یا از عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی حمایت کردند روی می آورد.

حزب الله در ادامه بیان داشت: جنایت امروز ادامه جنایت ترور سردار شهید سید رضی موسوی در میدان و جبهه ای جدید از جبهه های نبرد و پشتیبانی است و این جنایت شنیع، تنها اعتقاد به مسئله عادلانه خود و تعهد و عزم راسخ و ثبات برای ادامه راه مقاومت و جهاد تا پیروزی و رهایی را در مردان مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن، سوریه، ایران و عراق افزایش می دهد.

حزب الله تصریح کرد: ما جنایت ترور شیخ صالح العاروری و یاران شهیدش در قلب حومه جنوبی بیروت را حمله ای خطرناک به لبنان، مردم آن، امنیت، حاکمیت و مقاومت لبنان می دانیم و این ترور پیام های سیاسی و امنیتی به زبان رمزی و دلالت های بزرگ و تحولی خطرناک در جریان جنگ بین دشمن و محور مقاومت است.

حزب الله در پایان اشاره کرد: ما در حزب الله تأکید می کنیم که این جنایت هرگز بدون پاسخ و مجازات نخواهد گذشت و مقاومت ما در برابر عهدش استوار، سربلند و وفادار به اصول و تعهداتی است که با خود کرده است، دستش روی ماشه است و مقاومت ها در بالاترین درجه های آمادگی قرار دارند و خداوند یاری دهنده است و پیروزی ان شاءالله نزدیک و نزدیک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha