دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین طائب، با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی معادلات غرب و شرق بر هم خورد، گفت: ایران اسلامی در جنگ ترکیبی نامتقارن در حال پیروزی است و آمریکا که خود نیز این جنگ را آغاز کرده، گرفتار این جنگ ترکیبی نامتقارن شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب، امروز در جمع علما، طلاب و روحانیون استان زنجان با بیان اینکه شرایط جهانی به گونه‌ای است که سرعت تحولات از پیش بینی‌ها جلوتر افتاده است، اظهار داشت: امروزه سیاستمداران عالم تحلیل می‌کنند و حاکمان جهان هم برآورد ارائه می‌دهند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بر اساس برآوردهایی که دولت‌های مختلف ارائه می‌دهند، معتقد هستند که روندهای جهانی به گونه‌ای است که در سال ۲۰۳۰ یک تحولات در هندسه جهانی و نظم جهانی اتفاق خواهد افتاد.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها در سند امنیت ملی که با امضا بایدن منتشر شد مطرح می‌کنند که سال ۲۰۳۰ سالی سرنوشت ساز بر جهان و آمریکا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب، با بیان اینکه این روندها بر اساس قاعده است نه شتابنده، افزود: یکی از پیشران‌ها و شتابدهنده‌ها عملیات طوفان الاقصی بود، چرا که سطح این عملیات در یک محله و منطقه حداقلی از نظر سرزمینی اتفاق افتاد، ولی بازتاب و آثارش جهانی بود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی علاوه براینکه در روندهای داخلی و منطقه‌ای تاثیرگذار بود، بر روند جهانی نیز تاثیر به‌سزایی داشت.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه ابهت اسرائیل در جنگ غزه شکسته شده و ۴ سیستم اطلاعاتی آن‌ها با شکست مواجه شده است، اظهار کرد: قدرت سیاسی اسرائیل نتوانست یک اجماع بین‌المللی ایجاد کند و نیز امپراطوری رسانه‌ای آمریکایی اسرائیلی، نتوانست افکار عمومی دنیا را بر علیه مقاومت کند.

وی ادامه داد: اسرائیل و آمریکا به دنبال این بودند که هر طور شده با یک پیروزی حداقلی اعلام آتش‌بس کنند و جنگ وارد سال ۲۰۲۴ نشود، اما نتوانستند، چرا که حماس از سال‌ها قبل همه موارد را آسیب شناسی کرده بود.

مشاور عالی فرماندهی و مسئول سابق سازمان اطلاعات در سپاه پاسداران با بیان اینکه هدف آمریکا در سال ۲۰۲۵ تشکیل دهکده جهانی با کدخدایی خودش بود، گفت: منظور از تشکیل دهکده جهانی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی و از بین رفتن حد و مرزها و ارتباطات بود.

وی با بیان اینکه یک تهدید جدید در محاسبات آمریکایی‌ها اتفاق افتاد و آن هم تشکیل انقلاب اسلامی بود، یادآور شد: با ظهور انقلاب اسلامی پایگاه حکومتی ارزش پیدا کرد و شوروی و آمریکایی هر دو بر علیه انقلاب اسلامی وارد عمل شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب، با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی معادلات غرب و شرق بر هم خورد، افزود: ایران اسلامی در جنگ ترکیبی نامتقارن در حال پیروزی است و آمریکا که خود نیز این جنگ را آغاز کرده، گرفتار این جنگ ترکیبی نامتقارن شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد آن هستیم که در ایران و منطقه مستضعفین جهان همواره به یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هستند، گفت: انقلاب اسلامی به دست قاسم سلیمانی و یارانش بیمه و جبهه مقاومت در مقابل استکبار توانمند شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب، با بیان اینکه گفتمان مقاومت افزایش و گفتمان سازش روند کاهشی پیدا کرده است، اظهار کرد: امروز تقویت جایگاه جهانی مقاومت با محوریت ایران اسلامی در حال اتفاق است و آمریکا شاهد تاثیر جمهوری اسلامی بر مقاومت کشورهای منطقه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha