دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات نماینده طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده گفت: طرح ورود روحانیون به مدارس که از طریق ماده ۲۸ آموزش وپرورش صورت گرفت می تواند برای آگاه سازی نسل امروز برای پی بردن به اهداف شوم دشمنان انقلاب مفید باشد و نقشه های دشمنان راخنثی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در جلسه انتخاب نمایندگان طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب که در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، به نقش روحانیت در تربیت نسل جدید جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه در گذشته برخی ها برای ورود روحانیت به آموزش و پرورش و مسئله تعلیم و تربیت نسل جدید محدودیت هایی را گذاشته بودند و آموزش فقط محدود به مساجد و تکیه ها بود که سختی های خودش را به همراه داشت، اما امروز این فرصت فراهم شده تا روحانیت در زمینه تعلیم و تربیت نسل جدید و آموزش و راهکارهای نوین و تربیت جوانانی مومن و ولایت مدار موثر باشد .

وی افزود: امروز این موقعیت فراهم شده که روحانیت در میان جوانان ونوجوانان حضور یابند و مغزهای آماده آموزش را تعلیم دهند، با این تفاوت که چون در مدارس به عنوان معلم حضور می یابند این نسل شنواتر وآماده پذیرش برای یادگیری هستند .

امام جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: آزمون ماده ۲۸ بهترین فرصت را برای ورود طلاب و روحانیون به آموزش و پرورش فراهم کرده است و تربیت، آموزش و تعلیم نوجوانانی مومن و متعهد به انقلاب و اسلام و ولایت اصلی ترین هدف دین است.

وی گفت: با روندی که دشمن در پیش گرفته و تبلیغات سوئی که در خصوص رویداد های بزرگ انقلاب اسلامی چون روزسیزده آبان ، ۲۲بهمن ماه وانتخابات و ... انجام می دهد به دنبال این است که افکار و ذهن های نوجوانان را مورد هدف قرار دهد تا آنها را از مسیر اندیشه های اسلامی وانقلابی دور سازد و نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کند .

حجت الاسلام حسن زاده بیان داشت : طرح ورود روحانیون به مدارس که از طریق ماده ۲۸ آموزش وپرورش صورت گرفت می تواند برای آگاه سازی نسل امروز برای پی بردن به اهداف شوم دشمنان انقلاب مفید باشد و نقشه های دشمنان راخنثی کند و به همین دلیل هم هست که جریان معاند با ورود روحانیت به امر تعلیم و تربیت عصبانی شده است.

وی با اشاره به نقش معلم در امر تربیت، افزود :یکی از مهمترین مسائل در یادگیری دانش آموزان نقش تعلیم دهنده است که می تواند با ابتکار عمل و ذکاوت در میزان یادگیری دانش آموزان تاثیر گذار باشد و ذهن آنها را برای اهداف مهم یادگیری آماده کند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha