دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

حوزه/ جامعه المصطفی العالمیه در پی حادثه تروریستی کرمان در پیام تسلیتی تأکید کرد: آمران و عاملان جنایت ددمنشانه کرمان به زودی به مجازات دردناک خواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعه المصطفی العالمیه در پی حادثه تروریستی کرمان در پیام تسلیتی تأکید کرد: آمران و عاملان جنایت ددمنشانه کرمان به زودی به مجازات دردناک خواهند رسید.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات تروریستی عصر امروز در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان، موجب شهادت ده‌ها تن و مجروحیت تعداد زیادی از مردم بی‌گناه گردید.

قطعاً آمران و عاملان این جنایت ددمنشانه که از بغض ارادت و قدرشناسی ملت رشید و مسلمان ایران به سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و همه‌ شهدای جبهه مقاومت، دست به این اقدام کوردلانه زده‌اند، به زودی به مجازات دردناک خواهند رسید.

تردیدی نیست نیروهای فداکار حافظ امنیت کشور هرگز اجازه نخواهند داد اهداف رذیلانه دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی و قوای تروریستی تحت فرمان آنان، برای خدشه به امنیت و ایجاد ناامنی در کشور محقق گردد.

جامعةالمصطفی العالمیه ضمن محکوم نمودن شدید این اقدام تروریستی و عرض تسلیت به خانواده معظم شهدا و مردم عزیز ایران اسلامی و استان قهرمان پرور کرمان، از درگاه خدای متعال علو درجات برای شهدا و سلامتی عاجل برای همه آسیب‌دیدگان این حادثه مسئلت دارد.

۱۳ دی ماه ۱۴۰۲

جامعه المصطفی العالمیه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha