شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قیس الخزعلی

حوزه/ دبیرکل جنبش عصائب اهل حق عراق، اقدام تروریستی را که زائران حاضر در اطراف آرامگاه شهید حاج قاسم سلیمانی را هدف قرار داده بود، محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل حق عراق، امروز چهارشنبه اقدام تروریستی را که زائران حاضران در اطراف آرامگاه شهید حاج قاسم سلیمانی را هدف قرار داده بود، محکوم کرد.

شیخ الخزعلی در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام تروریستی بزدلانه را که زائرین حاضران در اطراف آرامگاه سردار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت ایشان در استان کرمان شرکت کرده بودند، هدف قرار داد و منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائرین بیگناه شد را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: ضمن عرض تسلیت و همدردی صمیمانه خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای، ملت و دولت ایران و خانواده معظم شهدا و مجروحان، از خداوند متعال علو درجات شهدا را مسئلت می نماییم و از درگاه الهی خواهانیم با رحمت واسعه خود ایشان را در بهشت وسیع خود ساکن سازد و به خانواده هایشان صبر و آرامش الهام کند و به مجروحان لباس شفا و سلامت بپوشاند.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق تأکید کرد: همه ترورها، بمب‌گذاری‌ها و هدف قرار دادن کشورها و رهبران محور مقاومت اسلامی با این هدف است که رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی ها، شکست‌ها، جنایت‌کاری‌ها و وحشی‌گری‌های خود که در غزه علیه کودکان و زنان و سالمندان مرتکب می شود، منطقه را به جنگی فراگیر و آشکار بکشاند.

وی از جامعه جهانی خواست برای خشکاندن سرچشمه‌های تروریسم صهیونیستی مورد حمایت آمریکا و محدود کردن اثرات مخرب آن بر امنیت و ثبات ملت‌های آزاد همکاری کرده و دست به دست هم دهند و این ملت ها در مقابل جنایات وحشیانه دست روی دست نخواهند گذاشت و پاسخ آنها کوبنده و پیروزمندانه خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha