سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محمد غفوری نژاد

حوزه / در مراسم اختتامیه کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری گزارشی از فعالیت های 4 کمیسیون علمی این کنگره ارائه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد غفوری نژاد در اختتامیه کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری، که امروز در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت کارگروه های تخصصی در این همایش، کمیسیون سیاسی و اقتصادی را از جمله کمیسیون های فعال در اجلاسیه چهارم همایش بین المللی اندیشه های قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: بررسی مبانی اقتصادی اندیشه مقام معظم رهبری از جمله محورهای ارائه شده در این کمیسیون بود.

وی مبانی قرآنی اندیشه اجتماعی و تمدنی مقام معظم رهبری را دومین کمیسیون چهارمین اجلاسیه این همایش برشمرد و ابراز داشت: تبیین برخی از دیدگاه های رهبر معظم انقلاب در پرتو اندیشه قرآنی، تربیت در موضوع اخلاقی و نیز نقش وحدت در تمدن نوین اسلامی به زبان انگلیسی از جمله مقالات ارائه شده در کمیسیون مبانی قرآنی اندیشه اجتماعی و تمدنی بود.

حجت الاسلام غفوری نژاد با بیان این که کمیسیون سوم فعالیت های قرآنی در اندیشه مقام معظم رهبری را در دستور کارخود قرار داد، اظهار داشت: تبیین مدل انس با قران برای جوانان بر اساس اندیشه رهبر معظم انقلاب و تبیین سابقه و سیر تفسیری امام خامنه ای از جمله مقالات تبیینی در این کمیسیون بود.

وی با بیان این که کمیسیون چهارم تحت عنوان فعالیت‌های طلاب بین الملل در اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب، محور فعالیت های بین المللی تحت تاثیر اندیشه امام خامنه‌ای را بررسی نمود، یادآور شد: بررسی مبانی تربیت سیاسی در اندیشه قرآنی رهبر معظم انقلاب در این کمیسیون مطرح شد.

حجت الاسلام غفوری نژاد در بخش پایانی سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از رویکرد علمی کمیسیون زن و خانواده اظهار داشت: در کمیسیون بانوان چهارمین اجلاس همایش بین المللی اندیشه های قرآنی رهبر معظم انقلاب، بحث تمدن اسلامی در اندیشه معظم له مورد توجه قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha