یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نماز جمعه مشگین شهر

حوزه/حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشکین شهر، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی حماسی تربیت خانواده اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشکین شهر، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی حماسی تربیت خانواده اسلامی برشمرد.

وی با بیان اینکه حق شناسی، حق طلبی، عدالت‌خواهی، ظلم ستیزی و مبارزه در برابر هر ناملایمات و امید به تحقق وعده پروردگار عالم از فضایل شاخص این بانوی اسلام است، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در مدت کوتاه زندگانی خویش تلاش کردند در جامعه اسلامی فرهنگ و معارف قرآن جاری و ساری باشد.

حجت الاسلام باوقار در ادامه به مساله مهم انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب با ترفندهای مختلف درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

وی دلسرد کردن جوانان، تحریم انتخابات، القای دروغین انتخاباتی، دل‌خوری مردم از مسؤولان و به چالش کشیدن ساختار انتخابات و شورای نگهبان را از جمله این ترفندها دانست.

امام جمعه مشکین شهر با تاکید بر اینکه نباید در حقه‌های استکبار جهانی گرفتار شویم، گفت: ناکارآمدی برخی از دولتمردان به پای کل نظام حساب نمی‌شود.

وی حضور حداکثری مردم با بصیرت در پای صندوق‌های رای را امید آفرین دانست و از احزاب و جریانات سیاسی خواست تا تلاش مضاعف کنند تا شاهد انتخاباتی باشکوه و با صلابت در کل کشور باشیم.

حجت الاسلام باوقار ضمن محکومیت حادثه تروریستی در کرمان، از خداوند منان خواستار شفای عاجل برای مصدومین این حادثه و علو درجات برای شهدای این حادثه وصبر و استقامت برای بازماندگان این حادثه شد.

وی گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی تمام تنفر و انزجار خود را در راهپیمایی امروز به کل دنیا مخابره خواهند کرد که ایران اسلامی همچنان با قدرت واقتدار کامل در مقابل زیاده خواهان ایستاده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha