دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر راهپیمایی مردم مشهد در محکومیت اقدام تروریستی کرمان

حوزه / زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در مشهدمقدس پس از اقامه نماز جمعه، با حضور در راهپیمایی، اقدام تروریستی در مزار شهدای کرمان محکوم و انزجارخود را از این جنایت اعلام  کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مردم مشهد در کنار زائران حضرت رضا (ع) پس از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان شهید اندرزگو حضور پیدا کردند و ضمن همدردی با مردم کرمان و خانواده شهدا به اجتماع و راهپیمایی برای محکومیت اقدام تروریستی در مزار شهدای این شهر پرداختند .

بر اساس این گزارش: پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان با در دست داشتن پلاکاردها و تصاویر شهید سلیمانی و شهدای کودک حادثه کرمان ، پرچم های ایران ، فلسطین ، حزب الله لبنان فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

مردم مشهد با تکرار شعار ما ملت امام حسین هستیم، هیهات من الذله بار دیگر ارادت و حمایت خود را از شهید سردار سلیمانی در حمایت از مظلومان جهان اعلام کردند .در کنار فریاد الله اکبر، فریاد می زدند؛ نصرمن الله وفتح القریب مرگ به آمریکا مردم فریب، نژاد پرست اسرائیل،وحشی و پست اسرائیل را شعار دادند.

این راهپیمایی در حالی برگزار شد که عده ای از مردم ولایت مدار این شهر برای ابراز همدردی با مردم کرمان لباس سیاه پوشیده بودند .

در پایان نیز راهپیمایی قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت شد.

بندهای از این قطعنامه به این شرح است:
۱.ما ملت بزرگ ایران اسلامی از رهبران و فرماندهان جبهه قدرت‌مند مقاومت و نیروهای آزادیخواه در سراسر جهان میخواهیم تمامی مراکز منسوب به این رژیم خونخوار را آماج حملات خود قرار داده و شریان‌های اقتصادی و حیاتی این هیولای خونخوار را قطع نمایند.
2.از فرماندهان سپاه قدس و تمامی نیروهای نظامی و امنیتی می‌خواهیم بمنظور تسلی داغ سنگینِ شهادت مظلومانه جمعی از مردم عزیز کشورمان ، در سریعترین زمان ممکن پاسخ قاطع و کوبنده ای به پرورش یافتگان و مزدوران این رژیم سفاک داده و رعب و وحشت دیگری بر کانون شغالان صهیونیستی وارد نمایند.
3. از حرکت انصارالله یمن در حمله به منافع رژیم غاصب و جلاد صهیونیستی در آبراه دارالمندب حمایت کرده و اعلام میکنیم تا پایان آتش بس و محاصره مردم شریف و حماسه ساز غزه اهداف کلیدی ومهم صهیونیستی باید همچنان مورد حمله قرار گیرد.
4.از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی میخواهیم با بررسی دقیق ابعاد این جنایت و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار این حوادث دردناک هر چه سریعتر عوامل کوردل این اقدام شریرانه را دستگیر و شدیدا مجازات نمایند .
۵- مقاومت جانانه ملت مظلوم فلسطین و شجاعان غزه تمام محاسبات دنیای شرک ونفاق را برهم ریخته است. ما ضمن حمایت از این ملت مقاوم و صبور و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل اعلام می کنیم برای همیشه در کنار فلسطین بوده و تا نابودی این رژیم جعلی آرام نخواهیم بود.
در حادثه تروریستی در جوار مزار شهدای کرمان که از شهرهای مختلف مردم برای ارادت ، اظهار محبت و تجدید پیمان دوباره با سردار شهید سلیمانی حاضر شده بودند از مشهد مقدس یک خانواده در این حادثه شهید و مجروح شدند .
خانم مریم قوچانی از مشهد در این حادثه به شهادت رسیده و همسر و فرزند این شهیده جانباز شدند.
گفتنی است: مراسم تشییع و استقبال از این شهید فردا شنبه ساعت۱۴ در بلوار امامت مشهد برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha