دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
لوگو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در بیانیه ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان تهران در مورد حادثه تروریستی و ناجوانمردانه کرمان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ﴿آل عمران،۱۶۹﴾؛ هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

«خاصیت طبیعی شهادت، ایجاد برکت و تداوم و گشایش در حرکت به سمت تعالی و کمال است. اینکه خداوند متعال در قرآن شهید را زنده معرفی میکند و ... (از این جهت است که) خون شهید ضایع نخواهد شد؛ شخصیت شهید که تبلور همان آرمان‌های او و آرزوهای اوست، از میان مردم رخت بر نخواهد بست؛ این خاصیت شهادت است. آن کسانی که این حقیقت را از بن‌دندان درک کرده‌اند و تصدیق کرده‌اند، برای آن‌ها کشته شدن در راه خدا به هیچ وجه ضایعه به حساب نمی‌آید؛ بلکه یک افتخار است، یک اقبال بزرگ است؛ آن را می‌خواهند، آن را از خدا می‌طلبند؛ آن را مثل یک حاجت بزرگ، در ذکر و مناجاتِ خودشان با خدا مطرح می‌کنند.» (بیانات امام خامنه ای در دیدار رئیس و مسئولان قوه‌ی قضائیه ۰۷/۰۴/۱۳۸۹)

حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رساندن و مجروح نمودن عده ای از هم وطنان عزیزمان در روز میلاد حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها و در مراسم سالگرد سردار دل‌ها که برای ابراز عشق و ارادتشان به سرباز ولایت حاضر شده بودند را به وجود نازنین امام زمان ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران و داغدیدگان این واقعه دردناک تسلیت عرض می‌نمایم.

دشمنان اسلام بدانند، تلاش های مذبوحانه‌ی کاذب برای دوقطبی سازی داخلی و خارجی؛ تضعیف، بی اعتبارکردن و تمسخر گروه‌های محور مقاومت و جمهوری اسلامی در خط انتقام سخت و طوفان الاقصی و رفتارهای ددمنشانه در کشتار عاشقان و رهروان این مسیر که با محوریت آمریکا، اسرائیل و ایادی استکبار و پادوهای این دو رژیم منحوس رقم می‌خورد، برای جهانیان واضح گردیده است و تمام انسان‌های آزاداندیش از نیت شوم این دشمنان بشریت آگاهند و این گونه تلاش‌ها را محکوم می‌کنند.

مردم آزادی‌خواه جهان، نه تنها از این گونه حوادث واهمه و ترسی به دل ندارند؛ بلکه در اعتقاد به خباثت این دشمنان با عزمی راسخ تر و بیشتر از گذشته بر این باورند که این رفتارهای ذلیلانه نشان از دشمنی ذاتی آمریکا و رژیم غاصبِ کودک‌کُش صهیونیستی و استیصال آنان در مقابله با جبهه مقاومت دارد که به فضل الهی هرروز ذلیل‌تر و رسواتر از روز قبل به زبان خود شکست استکبار در مقابل حقیقت را فریاد می زنند.

مؤسسان، مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران همراه با ملت غیور و شهیدپرور ایران و داغدیدگان این حادثه، ضمن محکومیت این حرکت سخیف و جنایتکارانه، حمایت خود را از مسئولین کشور در پاسداشت خون شهدای این فاجعه ابراز می‌دارند و خواستار دادخواهی در عرصه‌های داخلی، خارجی و بین المللی در جهت محو این گونه حرکت‌های مذبوحانه و برخورد سخت و بازدارنده با عوامل این جنایت ددمنشانه هستند.

از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده‌های داغدیده مقام صبر و برای مجروحان عزیز سلامتی عاجل را مسئلت دارم.

محمدحسین کبیریان

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha