یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ مومن علمای عکار

حوزه/ شیخ مؤمن الرفاعی عضو «انجمن علمای عکار» در لبنان حمله رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران در ارتکاب عملیات تروریستی در کرمان را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ مؤمن الرفاعی مشاور روابط دیپلماتیک به نمایندگی از «انجمن علمای عکار» در بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران در ارتکاب عملیات تروریستی در نزدیکی آرامگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را محکوم کرد.

وی ضمن محکومیت جنایت صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها، گفت: این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب، مسئولین، مردم دوستِ ایران و خانواده شهدا تسلیت و تعزیت می‌گوییم و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می‌کنیم.

شیخ الرفاعی ادامه داد: این هجوم ناجوانمردانه بی جواب نمی‌ماند و محور مقاومت به رهبری ایران می‌داند چگونه درسی به دشمن بدهد که او را در قلب رژیم موقت به درد آورد. تکیه ما بر رهبری خردمندانه و عزم مجاهدین بزرگ است.

وی بیان داشت: ما تأیید می کنیم که با ولایت فقیه و با مقاومت هستیم و سپر مستحکم و آغوش مردم وفادار شما هستیم و با شما به سربلندی منطقه خود رسیدیم و عزت و موجودیت خود را با استقلال، حاکمیت، آزادی و سربلندی حفظ کردیم. با شدت گرفتن تاریکی، سحر نزدیک می شود و زمان پیروزی ما بسیار نزدیک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha