شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

جمهوری اسلامی ایران همواره و همه جانبه و همیشه از مقاومت و کشورهای اسلامی حمایت کرده است ما این کشور را به عنوان الگوی خود و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی را به عنوان رهبر خود می دانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه،شیخ عبدالناصر جبری، مسئول هماهنگی جنبش عمل اسلامی لبنان، در نشستی با تولیت آستان مقدس قم کریمه اهل‌بیت(س)، گفت: این جنبش در سال 2006 توسط مرحوم فتحی یکن تاسیس گردید و هدف از تاسیس آن فروکش کردن فتنه‌های طائفی و مذهبی و ایجاد اتحاد و یکپارچگی بین مسلمانان شیعه وسنی بود، همانطور که امروز ما شاهد توطئه‌های امریکا و رژیم صهیونیستی در  راستای زمینه سازی جدایی و تفرقه امت اسلامی هستیم.

وی، انقلاب اسلامی ایران را دارای اساسی اسلامی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره و همه جانبه و همیشه از مقاومت و کشورهای اسلامی حمایت کرده است ما این کشور را به عنوان الگوی خود و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی را به عنوان رهبر خود می دانیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی آستان مقدس، علمای اهل سنت لبنان و رهبران جنبش عمل اسلامی لبنان در قالب هیاتی 7 نفره روز پنج‌شنبه وارد قم شدند و در نمازجمعه قم که به امامت آیت  الله حسینی بوشهری اقامه شد، حاضر شدند.

شیخ عبدالناصر جبری، مسئول هماهنگی جنبش عمل اسلامی لبنان، شیخ زهیر الجعید، شیخ بلال سعید شعبان، دکتر سید کامل الرفاعی، نماینده پارلمان لبنان، استاد محمود بضون، استاد عبدالله التریاقی، استاد عماد جرادی، اعضای این هیات هفت نفره هستند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha