یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار جباری

حوزه/ مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز محور مقاومت نگهبان اسلام در جهان است و حاج قاسم این محور را مستقل و قدرتمند بارآورده و تربیت کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار ابراهیم جباری در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی رابطه بسیار صمیمانه و عاشقانه‌ای با رهبر انقلاب داشت و هر موقع در ایران حاضر می‌شد قبل حضور در سپاه قدس ابتدا به خدمت رهبر انقلاب می‌رسید و از رهنمودهای ایشان استفاده می‌کرد و این همیشه باعث توفیق و موفقیت وی بود.

وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی در خصوص شهید سلیمانی فرموده‌اند که حاج قاسم یک مکتب است و این سخن معنایی جز این ندارد که حاج قاسم یک شخصیت جامع داشتند.

وی ادامه داد: قدرت معماری حاج قاسم ترکیبی از زمان شناسی، آینده نگری، هوش سازمانی، فهم انسانی، برخورداری از ذهن نتیجه محور و درک ظرفیت نیروی انسانی است که توانست در حوزه دفاعی، سیاسی و امنیتی بنایی برپا کند که مثال‌زدنی است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی مردم ایران با سپاه قدس بیشتر آشنا شدند، ابراز کرد: نیروی سپاه قدس به بخشی از فرهنگ ایران اسلامی تبدیل شده و مردم سپاه قدس را دوست دارند حتی کسانی که دربرخی مسائل با برخی تصمیمات دولتمردان مخالف‌ هستند.

سردار جباری اذعان داشت: نیروی قدس سپاه امروز در منطقه همچون ماه درخشان حلول کرده و ضربات مهلکی را بر پیکره دشمنان وارد کرده است و آمریکا دیگر نمی‌تواند در منطقه بماند و باید از منطقه اخراج شود.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز محور مقاومت نگهبان اسلام در جهان است و حاج قاسم این محور را مستقل و قدرتمند بارآورده و تربیت کرده است.

سردار جباری بیان داشت: میلیون‌ها نفر ۱۰۰ سال قبل از انقلاب به دلیل مسائل مختلف همچون لهو و لعب، وابستگی به لذت‌های دنیوی و نداشتن رهبری فرزانه از بین رفته و کشته شدند، اما اکنون ملت حماسه‌آفرین ایران به معنویت و ولایت فقیه رسیده‌اند و شرایط برای تحول فراهم است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سابقه تشکیل داعش یاد و عنوان کرد: یک دهه پیش بود که آمریکایی‌ها اعلام کردند که خودشان داعش را تشکیل داده تا به اهداف شوم خود در منطقه برسند، رزمندگان ما در سپاه قدس به سوریه و عراق رفتند و با اراده قوی خود توانستند اژدهایی به اسم داعش را از بین ببرند تا مدافع حرم باشند.

سردار جباری تصریح کرد: ما از اینکه زنان، مردان و کودکان این سرزمین در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند اندوهگین هستیم اما از طرفی به حال آنان غبطه می‌خوریم زیرا امروز آنان در عرش الهی هستند.

وی تاکید کرد: امروز اسرائیل در بدترین دوران خود به سر می‌برد و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب شکستی که در طوفان الاقصی بر این رژیم صهیونیستی وارد شد هرگز ترمیم نخواهد شد، این دستاورد به برکت مجاهدت‌های جبهه مقاومت حاصل شده که گوشه‌ای از آن‌ را در غزه مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha