یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
یادواره 22 شهید دانش آموز شهدای کرمان

حوزه / آیین یادبود معلم و ۲۲ شهید دانش آموز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در دبستان دخترانه شاهد یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، دانش آموزان مدارس کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با برپایی مراسم عزاداری و اجرای سرودهای حماسی، یاد شهدای معلم و ۲۲ شهید دانش آموز حادثه تروریستی کرمان را گرامی داشته و با خود عهد بستند تا راه و یاد رفقای شهیدشان را محکم و استوار ادامه دهند.

جلال رحیمی بیدک معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی که در دبستان دخترانه شاهد یاسوج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز کرمانی، اظهار داشت: جنایت هولناک تروریستی کرمان که باعث شهادت عاشقان سردار دل‌ها و رهروان فاطمی شد، نشانه اوج رذالت و حقارت دشمنان و هراس آنها از زائران حاج قاسم و مکتب این شهید بزرگوار است.

رحیمی افزود: علاقمندان مکتب سلیمانی و عاشقان کوی سردار دل‌ها در حالی دشمنان را مأیوس کرده که آنها دست به اقدامات تروریستی متعدد برای رسیدن به اهداف شوم خود می‌زنند، اما کورخوانده و باید بدانند ملت ایران هیچگاه بواسطه این دست تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم سلیمانی، دست نخواهد کشید.

آیین یادبود شهدای دانش آموز کرمان، در یاسوج برگزار شد

وی ابراز کرد: دشمنان بدانند این‌گونه اقدامات هرگز نمی‌تواند خللی در عزم و اراده آهنین ملت ایران در دفاع از آرمان‌های اسلامی به ‌وجود آورده و آن‌ها مصمم‌تر از گذشته تا خشکاندن ریشه‌های ترور و خشونت در میدان مبارزه با دشمنان عزت و اقتدار ایران اسلامی حضور خواهند داشت.

رحیمی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها، راه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسیری که دانش آموزان کرمانی در آن قرار گرفتند برای دانش آموزان تبیین می‌شود.

کورش دلشاد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم در این مراسم با بیان اینکه بار دیگر دست پلید کوردلان از آستین ذلت بیرون آمد، گفت: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت تعداد زیادی از مردم به ویژه دانش آموزان نشانه درماندگی و کینه توزی دشمنان در مقابله با ایران اسلامی و جبهه مقاومت است.

وی خطاب به جیره خواران استکبار جهانی، با بیان اینکه راه و مکتب شهید سلیمانی در جبهه مقاومت ادامه دارد، افزود: دشمنان در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل امروز نه تنها از اسم و مکتب شهید سلیمانی واهمه و هراس دارند، بلکه از زائران مرقد سردار دل‌ها هم می‌ترسند.

دلشاد از مسئولان و نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی کشور خواست تا عاملان و آمران این اقدام بزدلانه را با پاسخی سخت و پشیمان کننده به سزای عمل شنیع خود برسانند.

در پایان این آیین میثاق نامه دانش آموزان با شهدا قرائت شد.

آیین یادبود شهدای دانش آموز کرمان، در یاسوج برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha