دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاون پژوهش مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع)

معاون پژوهش مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) اعلام کرد: با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، کارگاه امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد تهران با ثبت نام بالغ بر ۲۵۰۰ نفر از هیئت علمی و اساتید اکنون در حال اجراست.

حجت الاسلام سید محمد رضا شیخ الاسلام معاون پژوهش مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) تحت اشراف آیت الله سید علی حسینی میلانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در حاشیه نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) قم گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تجلی کارهای پژوهشی که در موسسات و مراکز تخصصی حوزه انجام شده است و از برگزارکنندگان نمایشگاه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: در فصل جدیدی که با سیاست های ابلاغی از سوی آیت الله میلانی به مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) ارائه شده کارهای پژوهشی نو رقم خورده است که از جمله تبیین موضوعات پایان نامه ای متناسب با مسائل روز است.

شیخ الاسلام ادامه داد: در کنار برگزاری کارگاه های تندخوانی، گام دیگری که برداشته شده برگزاری دوره های آموزشی است و در این راستا هفته ای یک کارگاه پژوهشی از سوی این مرکز برگزار و در هر ترم ۸ کارگاه پژوهشی برای طلاب و امامت پژوهان برگزار می شود و در مجموع ۴ ترم در سطح دو ۳۲ کارگاه پژوهشی برای طلاب و امامت پژوهان برگزار شده است.

معاون پژوهش مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) گفت: برای نشر و گسترش فرهنگ امامت در سطح جامعه اقدام به تاسیس کمیته مخاطب شناسی کردیم و اقشار مختلف جامعه که می خواهند با دانش امامت آشنا شوند را طبقه بندی و متناسب با هر طبقه موضوعاتی در عرصه امامت برای آنان تدوین کردیم.

وی افزود: گام بعدی وارد کردن مباحث امامت به دانشگاه ها بوده است و در این راستا با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، کارگاه امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد تهران با ثبت نام بالغ بر ۲۵۰۰ نفر از هیئت علمی و اساتید اکنون در حال اجراست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha