سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/نماز جمعه شهرستان پارس آباد

حوزه/حجت‌الاسلام باقری بنابی با تأکید بر اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر مسئولیت رفع نقاط حادثه‌خیز را بر عهده دارند، از این نهادها خواست تا نسبت به شناسایی و رفع این نقاط در اسرع وقت اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بارش‌های اخیر در این شهرستان، خواستار رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح شهر شد.

وی با بیان اینکه بارش باران در پارس‌آباد موجب آبگرفتگی و سیلاب در برخی از مناطق شهری شده است، گفت: این وضعیت باعث اختلال در زندگی مردم شده است.

حجت‌الاسلام باقری بنابی با تأکید بر اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر مسئولیت رفع نقاط حادثه‌خیز را بر عهده دارند، از این نهادها خواست تا نسبت به شناسایی و رفع این نقاط در اسرع وقت اقدام کنند.

امام جمعه پارس‌آباد: مردم از گوشت‌های قرمز بدون مهر و برچسب دامپزشکی خودداری کنند

وی همچنین بر ضرورت مدیریت و ساماندهی کشتار دام در شهرستان پارس‌آباد تأکید کرد و از مردم خواست تا از خرید گوشت‌های قرمز بدون مهر و برچسب دامپزشکی خودداری کنند.

حجت‌الاسلام باقری بنابی گفت: نظارت بر کشتار دام و کنترل امر مهر دام ذبح شده، تأمین بهداشت غذایی و کنترل بیماری‌ها را تضمین می‌کند.

وی از مسئولان خواست تا در خصوص کشتار دام در برخی از قصابی‌های بین شهری و محورهای مواصلاتی و در حاشیه برخی از روستاها، اقدام و با متخلفین برخورد کنند.

امام جمعه پارس‌آباد: ماه رجب بهترین ماه و با حرمت‌ترین ماه می‌باشد

حجت‌الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه‌های خود به فضیلت‌های ماه مبارک رجب پرداخت و گفت: این ماه بهترین ماه و با حرمت‌ترین ماه می‌باشد که بیشترین رحمت الهی در این ماه است.

وی همچنین به اجرای مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: اعتکاف مسیر تربیت الهی را برای مؤمن هموار می‌کند.

امام جمعه پارس‌آباد: رعایت تقوای الهی باعث محفوظ ماندن از گزند گناهان می‌شود

وی در پایان خطبه‌های خود ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: رعایت تقوای الهی باعث محفوظ ماندن از گزند گناهان می‌شود و همچنین تقوای الهی موجب تقویت علم و اراده و ثبات شخصیتی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha