دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جنگ ترکیبی دشمن

ما در یک جنگ همه جانبه، بی رحمانه و ترکیبی هستیم و هدف نیز دلها و ذهن هاست. در درجه اول باید جنگ را باور کرد و بعد نیز آن را شناخت؛ هنوز برخی از جوانان ما وجود این جنگ همه جانبه و ترکیبی دشمنان را باور ندارند.

حجت الاسلام علی ثقفی، مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه‌ انقلاب اسلامی با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی واحدهای پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) قم گفت: وجود چنین نمایشگاهی برای عرضه محصلات پژوهشی حوزویان و آشنا شدن مردم با این آثار، اولین قدم برای اطلاع رسانی و مقدمه ای برای ارتباط بیشتر حوزه با جامعه می باشد که واقعا جای تقدیر دارد.

وی افزود: رسانه حوزه باید به خوبی دیده شود تا جامعه بیش از پیش با حوزه و فعالیت های پژوهشی آن آشنا شود.

حجت الاسلام ثقفی خاطرنشان کرد: با توجه به هجومی که از سوی دشمنان اسلام و انقلاب به حوزه های علمیه می شود لازم است فعالیت ها و اقدامات انجام شده بیش از پیش جدی تر و موثرتر باشد.

وی گفت: موضوعات محل ابتلای جامعه را باید رصد کرده و به آن پاسخ داده شود به عنوان مثال مرحوم علامه طباطبایی(ره) در مقطعی نقش زیادی در پیشبرد اسلام و مقابله با هجوم به اندیشه اسلامی داشت که خدمات ایشان به خوبی به جامعه منعکس نشده است؛ خیلی ها هنوز هویت فکری علامه طباطبایی(ره) را نمی شناسند.

مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه‌ انقلاب اسلامی گفت: امروز علاقه مندان و دلبستگان انقلاب اسلامی و عموم مردم با شبهات زیادی در عرصه های مختلف روبرو هستند که باید به آنها پاسخ داده شود.

وی خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور، منطقه و دنیا بسیار حساس و تعیین کننده است و ما در یک پیچ تاریخی مهمی هستیم و باید دید جایگاه نظام اسلامی و انقلاب کجاست؟ طلاب جوان باید با قدرت وارد این عرصه ها شوند و نسبت به این مسائل حساس شوند.

حجت الاسلام ثقفی در پایان گفت: ما در یک جنگ همه جانبه، بی رحمانه و ترکیبی هستیم و هدف نیز دلها و ذهن هاست. در درجه اول باید جنگ را باور کرد و بعد نیز آن را شناخت؛ هنوز برخی از جوانان ما وجود این جنگ همه جانبه و ترکیبی دشمنان را باور ندارند؛ ترویج فرهنگ دینی و پاسخ به شبهات نیازمند نقش آفرینی همه نخبگان و فعالان اجتماعی است و در این عرصه نیاز به تبیین داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha