یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام کثیر لو

حوزه/ حجت‌الاسلام کثیرلو گفت: امنیت در طول برگزاری انتخابات خط قرمز تشکیلات قضایی استان است و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان به شدت با برهم‌زنندگان امنیت روانی شهروندان مطابق قانون برخورد خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، امروز در جلسه بررسی راهکارهای پیشگیری‌های قضائی از جرایم و تخلفات انتخاباتی، با تاکید بر لزوم حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات، گفت: دشمنان نظام اسلامی همواره در تلاشند تا با دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی، مردمی بودن نظام اسلامی را به چالش بکشند.

وی افزود: امنیت در طول برگزاری انتخابات خط قرمز تشکیلات قضائی استان است و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان به شدت با برهم‌زنندگان امنیت روانی شهروندان مطابق قانون برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام کثیرلو همچنین با اشاره به ضرورت بی‌طرفی عوامل اجرایی در انتخابات، گفت: انتخاب افراد بی‌طرف و توانمند در هیئت‌های اجرایی از مسائل مهم در برگزاری انتخابات سالم است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مدیریت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای حفظ امنیت روانی جامعه، خواستار تلاش نهادهای مربوطه برای جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم در حوزه رسانه و فضای مجازی و همچنین استفاده از ظرفیت بالای رسانه‌ها برای ترغیب آحاد مردم شریف استان جهت شرکت در انتخابات شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha