شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 1133558
۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
رضوان باقلاچی مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل

حوزه/ مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت:انقلاب یک حادثه دفعی نیست، بلکه یک دگرگونی مستمر و تحول دایمی است که به تدریج ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب در جامعه را تحقق می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،رضوان باقلاچی اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل دوشنبه در جمع نیروهای پرورشی استان اردبیل اظهار کرد: انقلاب یک حادثه دفعی نیست بلکه یک دگرگونی مستمر و تحول دایمی است که به تدریج ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب در جامعه را تحقق می‌بخشد.

وی با تاکید بر حفظ و ارتقای نشاط انقلابی در دانش‌آموزان با بهره‌گیری از برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی، هنری با مشارکت خود دانش‌آموزان گفت: ظرفیت‌های اجتماعی و انقلابی در دانش‌آموزان بزرگ و قابل توجه است.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به نمونه تجربیات موفق در این حوزه افزود: بهره‌گیری درست و هدفمند از این ظرفیت‌ها در برنامه‌های دهه مبارک فجر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مورد انتظار است.

باقلاچی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی و اجتماعی موظف شده‌اند که همکاری لازم را با آموزش و پرورش و مدارس در کیفیت‌بخشی و پرشور کردن برنامه‌های دهه مبارک فجر داشته باشند.

در ابتدای این برنامه معاون پرورشی و فرهنگی از زحمات نیروهای پرورشی و فرهنگی مناطق و نواحی و تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های کلی در روند فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، قرآنی، مشاوره‌ای و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی تشکر و قدردانی کرد.

غفور حضوری از شرکت‌کنندگان خواست با تقویت روحیه انقلابی، جهادی و توجه به اهمیت موضوع با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی نهایت تلاش خود را در تحقق اهداف برنامه‌ها و طرح‌های ابلاغی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha