دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: برای اینکه بتوانیم یک مجلس قوی داشته باشیم اولین اصل مشارکت فعالانه در انتخابات می‌باشد و بی‌گمان قهر کردن با صندوق‌های رای هرگز نمی‌تواند اوضاع را بهبود ببخشد و تنها زمینه‌ساز ایجاد مشکلات بعدی خواهد شد.

حجت الاسلام سید موسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری در سخنانی، اظهار داشت: انتخابات مایه افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، زیرا این همه پرسی به نوعی نماد مردم سالاری دینی محسوب می شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه سخنان خود عنوان کرد: از سوی دیگر دشمنان توجه ویژه‌ای به انتخابات پیش رو در کشورمان دارند، بنابراین تلاش‌های بسیاری در تمامی حوزه‌ها دارند که میزان مشارکت مردم را در این همه پرسی کاهش دهند تا از آن بهره‌برداری‌های سیاسی به سود خود نمایند.

این استاد حوزه علمیه کردستان افزود: مردم نباید کم کاری و سهل انگاری برخی از نمایندگان را به حساب کلیت نظام بنویسند، زیرا این دست از نمایندگان کم کار و سهل انگار باید جوابگوی خون شهدا و ملت باشند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم یک مجلس قوی داشته باشیم اولین اصل مشارکت فعالانه در انتخابات می‌باشد و بی‌گمان قهر کردن با صندوق‌های رای هرگز نمی‌تواند اوضاع را بهبود ببخشد و تنها زمینه‌ساز ایجاد مشکلات بعدی خواهد شد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها باید در بحث انتخابات فعالیت و محتواسازی بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: از رسانه ها و مطبوعات می‌خواهیم که فضای انتخاباتی در کشور را گرم نمایند و به نوعی بسترهای برگزاری انتخاباتی پرشور، حماسی و دشمن شکن در کشور و به ویژه استان کردستان مهیا شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha