دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضرت علی

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام قم سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) و تقارن مبارک ایام با ایام البیض و آیین نورانی اعتکاف را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیام سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام استان قم به این شرح است:

"بر الوالدین اکبر فریضه - نیکی به پدر و مادر بزرگترین فریضه است – امیرالمومنین علی(ع)"

فرا رسیدن سیزدهم رجب، سالروز میلاد فرخنده و سراسر نور مولی‌الموحدین، امیرالمومنین حضرت علی(علیه السلام) مولد کعبه و که در خانه خدا چشم به جهان گشود و در محراب عبادت به دیدار الهی شتافت و گرامیداشت روز پدر را به تمامی پیروان راستین آن امام همام و به ویژه به پدران و عموم مردم استان متدین قم صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

سپاه استان قم و لشکر همیشه پیروز این دیار، مفتخر است که عنوان آن با نام شریف و مقدس آن بزرگمرد عدالت‌گستر جهان "‌حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام" مزین شده که فیوضات و برکات آن همیشه در اعتلای این نهاد مقدس جاری و ساری بوده است.

همچنین رجب، ماه صفا دادن به دل و طراوت بخشیدن به جان است که در این بین آیین معنوی و سرشار از فیض اعتکاف که مصداقی از خضوع و کرنش در برابر خالق مهربان هستی است، بهترین فرصت برای خودسازی و خلوت با معبود خویش بوده و تاثیرات عمیق معرفتی در بعد فردی و اخلاقی به دنبال دارد.

در جامعه امروز برغم توطئه و برنامه‌ریزی‌های شبانه‌روزی دشمنان در ابعاد مختلف فرهنگی، جنگ شناختی و ترکیبی اما شور معنویت‌خواهی در بین جوانان بیش از همیشه موج می‌زند که نمونه بارز آن در شور و اشتیاق مثال زدنی نسل جوان در برگزاری مناسک و آیین‌های دینی همچون اعتکاف نمایان است.

سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) و تقارن مبارک ایام با ایام البیض و آیین نورانی اعتکاف را به تمام پدران به ویژه پدران معظم شهیدان تبریک و تهنیت عرض می‌کند و از خداوند متعال توفیق پیروی از سیره و منش ابوالیَتامی و المساکین حضرت امیرالمومنین علی(علیه السلام) را برای همه مردم شریف قم از خداوند متعال مسالت می‌نماید.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha