یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دانیال بصیر

پژوهشگر و فعال رسانه ای تصریح کرد: انتخاب نمایندگان شایسته برای مجلس شورای اسلامی نیاز به بصیرت افزایی نخبگان جامعه و تبیین ملاک های کاندیدای اصلح از سوی آنان دارد.

دانیال بصیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به نقش بسیار مهم مجلس شورای اسلامی در راستای حل و یا کاهش مشکلات کشور ابراز داشت: با نگاهی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب متوجه می شویم که از نگاه ایشان، مجلس قوی، آن مجلسی است که بتواند مشکلات کشور را حل نموده و لبخند رضایت را بر لبان مردم بنشاند.

وی افزود: بر این اساس باید چنان در جامعه بصیرت افزایی کرد که در نهایت نمایندگانی کارآمد، دلسوز، با تجربه و برنامه، خوش‌نام، پرتلاش رأی بیاورند که ثمره تلاش هایشان در خانه ملت، قانون گذاری درست و البته نظارت بر اجرای امور مختلف در کشور باشد و این گونه است که مجلس در رأس امور خواهد بود.

این فعال رسانه ای همچنین گفت: نماینده شایسته آن نماینده ای است که ضمن دقت در جزییات نمایندگی خویش و البته حفظ روحیه مردمی، دارای نگاهِ کلان ملی بوده و در تصمیم‌گیری‌های خود، منافع و مصالح ملی و حقوق ملت را در اولویت قرار داده و از جناح گرایی و منفعت طلبی شخصی به شدت بپرهیزد.

وی بیان داشت: برای انتخاب نمایندگان شایسته و صالح مجلس شورای اسلامی نیاز به نقش آفرینی نخبگان جامعه و نیز اهالی رسانه در راستای بصیرت افزایی داریم و این که آن ها ضمن دعوت آحاد مردم برای حضور پرشور در پای صندوق های رأی، ملاک ها و معیارهای انتخاب اصلح را به درستی تبیین و تشریح کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha