سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
الشيخ كاظم الفرطوسي

حوزه/ حجت الاسلام کاظم الفرطوسی سخنگوی گردان‌های سیدالشهداء گفت: مقاومت عراق در یک جنگ علنی قرار دارد و آنها هستند که تعیین می‌کنند چگونه، چه زمانی و کجا در قبال تجاوزات آمریکا به پایگاه‌های حشد الشعبی در عراق پاسخ دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین کاظم الفرطوسی سخنگوی گردان‌های سیدالشهداء در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم گفت: پیام گردان‌های سیدالشهداء عراق به داخل و خارج کشور این است که مقاومت تا رسیدن به خواسته‌های برحق خود از هدف قرار دادن پایگاه‌های اشغالگر آمریکا دست برنداشته و سست نمی‌شود.

وی افزود: جبهه مقاومت، این خط و رویارویی را تا خروج آمریکا از خاک عراق و رفع اختناق از مردم غزه و سراسر فلسطین ادامه خواهد داد.

سخنگوی گردان‌های سیدالشهداء تأکید کرد: در صورت عدم تحقق این خواسته‌ها، هیچ مذاکره و توافقی برای توقف هدف‌گیری پایگاه‌های اشغالگر آمریکا صورت نخواهد گرفت.

از سویی دیگر نیز ابو آلاء الولایی دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق از ادامه مقاومت در هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی خبر داد.

او گفت: با توجه به تهاجمات آمریکا که نیروهای امنیتی و حشد الشعبی را در تعدادی از مناطق عراق مورد هدف قرار دادند، مجاهدان مقاومت اسلامی مرحله دوم عملیاتشان را که شامل محاصره کشتیرانی اسرائیل در دریای مدیترانه و از کار انداختن بنادر رژیم اشغالگر می‌باشد آغاز کرده و تا برداشته شدن محاصره غزه و توقف کشتارهای اسرائیل به کار خود ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha