جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: مکلفیم به اندازه توان و ظرفیتمان، جهت مشارکت بهتر مردم، در انتخابات اثر گذار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی صبح امروز، در جمع مدیران کُنشگر مدارس علمیه استان، با تسلیت شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع)، اظهار داشت: امیدواریم نور کلام حضرت موسی بن جعفر(ع) بر دل‌های ما نور افشانی کند تا آنچه که رضایت خداوند متعال است بر زبان ما جاری شود و نهایتا حضور در این جلسه مایه برکت در دنیا و آخرتمان باشد.

وی با تمسک به کلام امام کاظم(ع) که فرمودند: اَفضَلُ ما یَتَقَرَّبُ بِهِ العَبدُ اِلَی اللهِ بَعدَ المَعرِفَهِ بِهِ...، گفت: معرفت معلوم است، ظاهرا، باطناً و واقعاً، هیچ مقامی و عملی بالاتر از معرفت نیست و از خداوند بخواهیم که معرفتش را در قلوب ما بیافزاید.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، در خصوص اهمیت جایگاه انتخابات یادآور شد: امروز وقتی رسانه‌های دو طرف را می‌بینید، انتخابات به گونه‌ای است که به میدان بُرد و باخت برای نظام اسلامی تبدیل شده است.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه برخی رسانه‌ها چنین تداعی می‌کنند که با برگزاری انتخابات پر شور، نظام برنده و اگر خدای ناکرده کم رمق باشد، نظام بازنده است، اظهار کرد: برد و باخت در منظر امپراطوری رسانه‌ای، به معنای مشروعیت و عدم مشروعیت است، مشروعیتی که گفته می‌شود همان مقبولیت است که مبنای مشروعیت در نظام‌های دموکراسی می‌باشد.

وی تصریح کرد: دشمن مشروعیت نظام را با انتخابات گِره زده و بر روی آن تمرکز کرده است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: مکلفیم به اندازه توان و ظرفیتمان، جهت مشارکت بهتر مردم در انتخابات اثر گذار باشیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha