یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محفل اُنس با قرآن کریم نیروهای مسلح خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، با اشاره به نعمت‌های بسیار انقلاب اسلامی و دستاوردهای متعدد نظام مقدس اسلامی، گفت: باید این مهم تبیین شود که در زمینه نعمت‌های معنوی قبل از انقلاب در چه جایگاهی بودیم و اکنون به چه سطحی رسیدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، محفل اُنس با قرآن کریم نیروهای مسلح خوزستان با حضور فرماندهان سپاه، فراجا و ارتش و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در قرارگاه کربلا برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به اینکه کسی که مطیع محض خداوند متعال باشد، برترین جایگاه را نزد خداوند دارد، اظهار داشت: حضرت امیرالمؤمنین(ع) می‌فرمایند دم دروازه قلبم ایستادم و کسی غیر از خداوند متعال را راه ندادم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آیات فراوانی در قرآن کریم نعمت‌های بسیاری را متذکر می‌شود، یا بَنی إِسرائیلَ اذکُروا نِعمَتِیَ الَّتی أَنعَمتُ عَلَیکُم وَأَوفوا بِعَهدی أوفِ بِعَهدِکُم وَإِیّایَ فَارهَبونِ﴿۴۰﴾ای فرزندان اسرائیل، نعمت‌هایی را که به شما ارزانی داشتم به یاد آورید و به پیمانی که با من بسته‌اید وفا کنید، تا من نیز به پیمان شما وفا کنم. (و در راه انجام وظیفه، و عمل به پیمان‌ها) تنها از من بترسید!

امام جمعه اهواز، به دو نوع نعمت مادی و معنوی اشاره کرد و یادآور شد: آنچه بین نعمت‌های خداوند متعال مهم می‌باشد بحث نعمت معنویت است، اینکه قرآن اصرار دارد انسان با نعمت‌ها آشنا شود و باتوجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درخصوص جهاد تبیین، جهت آشنایی با دستاوردها و خدمات است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، با اشاره به نعمت‌های بسیار انقلاب اسلامی و دستاوردهای متعدد نظام مقدس اسلامی، اظهار کرد: باید این مهم تبیین شود که در زمینه نعمت‌های معنوی قبل از انقلاب در چه جایگاهی بودیم و اکنون به چه سطحی رسیدیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: درخصوص انتخابات نسبت به جهاد تبیین مأموریت داریم، ایران اسلامی در صورتی قدرتمند است که مردم در صحنه‌ها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha