شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: ایالات متحده آمریکا از تجاوزات خود به مردم فلسطین در جریان جنگ غزه راضی نشده است، لذا به تجاوزات خود حامیان مقاومت روی آورده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی سخنانی گفت: ایالات متحده آمریکا از تجاوزات خود به مردم فلسطین در جریان جنگ غزه راضی نشده است، لذا به تجاوزات خود برای هدف قرار دادن همه کسانی که از مقاومت و مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند، ادامه می دهد.

وی ادامه داد: تجاوز آمریکا به عراق، سوریه و یمن، تجاوز به تمام امّت و نقض آشکار حاکمیت و عزّت و کرامت این کشورها است و مردم و کشورهای این منطقه این حق را دارند که از خود دفاع کرده و در مقابل اشغالگری و تجاوز آمریکا مقاومت کنند و هر کاری برای پایان دادن به حضور آمریکا انجام دهند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بدانند که تجاوز به منطقه، مواضع ملت‌های امّت ما را که به رویکرد مقاومت و رهایی‌بخشی پایبند هستند، تغییر نمی‌دهد و نهضت‌های مقاومت در منطقه را از ادامه حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین منصرف نخواهد کرد و همه تهدیدها، حملات، ترورها و میانجی‌گری‌ها تنها باعث افزایش اصرار و پافشاری آن ها در ادامه این راه خواهد شد.

شیخ دعموش تاکید کرد: گزینه ادامه تجاوز، گزینه ای بدون افق است، زیرا دشمن در برابر ایستادگی و اراده مقاومت به بن بست رسیده و شکست خورده است و تداوم تهاجم و تجاوز، ناکامی ها و شکست های بیشتری به دنبال خواهد شد و دشمن نمی تواند به اهداف خود دست یابد و چاره ای جز توقف تجاوز و حرکت به سوی راه حل و پذیرش شرایط مقاومت ندارد. ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha