شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ محمد یزبک

حوزه/ شیخ محمد یزبک تاکید کرد: این دشمن هر چقدر هم تلاش کند و هر چه پیشنهاد راه حل بدهد، آتش بس حاصل نمی شود مگر با پذیرش شرایط مقاومت

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله مراسم بزرگداشتی را برای حسین محمد شمص "شهید راه بیت قدس" با حضور شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله برگزار کرد.

در این مراسم، علی المقداد و ملحم الحجیری نمایندگان مجلس، یحیی شمص نماینده سابق مجلس و سرلشکر مالک شمس، قاضی شیخ عباس شریف و فعالان حزبی، دانشگاهی و اجتماعی حضور داشتند.

شیخ یزبک در سخنرانی خود گفت: همه کسانی که از چند کشور به لبنان می آیند و وانمود می کنند که دلسوز لبنان هستند و نگران آن می باشند و تلاش می کنند که جنگ گسترش نیابد، در واقع ترس آن ها به خاطر لبنان نیست، بلکه ترس آنها از رژیم اسرائیل است و می خواهند عملیات مقاومت متوقف شود تا دشمن به غزه برود و هر کاری می خواهد بکند.

وی افزود: ما یک حرف را به این هیئت ها گفتیم و می گوییم و آن اینکه راه حل از غزه شروع می شود نه از جنوب لبنان، یمن و عراق و طرف های حامی به پشتیبانی خود ادامه می دهند تا جنگ در غزه پایان یابد.

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: این دشمن هر چقدر هم تلاش کند و هر چه پیشنهاد راه حل بدهد، آتش بس حاصل نمی شود مگر با پذیرش شرایط مقاومت و نه با شرایطی که آمریکا، غرب و اسرائیل می خواهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha