دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: موفقیت‌ها و دستاوردهای مقتدرانه سپاه در همه عرصه‌ها امروز خاری در چشم دشمنان نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به مناسبت روز پاسدار، با تبریک اعیاد شعبانیه، این اعیاد را به پاسداران و جانبازان ایران اسلامی تبریک گفت و از زحمات و فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه سپاه نیرویی مقتدر، باصلابت، مردمی و عزتمند است که در همه حال به مردم خدمت می‌کند، گفت: توفیقات این نیروی مقتدر در ایران اسلامی و خارج از مرزها مرهون لطف الهی و تمسک کارکنان آن به سیره اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) است.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه در ایثار و فداکاری تا تقدیم جان و در خدمت به مردم در عرصه‌های فرهنگی و عمرانی، سپاه محبوب خداوند، مردم و مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: موفقیت‌ها و دستاوردهای مقتدرانه سپاه در همه عرصه‌ها امروز خاری در چشم دشمنان نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: شبکه ایمانی و فراگیری دانش نظامی در کنار جدانشدن از مردم، از مولفه‌هایی است که در توفیقات سپاه پاسداران نقش به‌سزایی داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات و اهمیت این موضوع، اظهار کرد: باید برکات انتخابات در جامعه برای مردم تبیین و تشریح شود تا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و ایجاد مجلسی مقتدر، توانمند و کارآمد باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha