سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
همایش «طلاب و روحانیون بسیجی  استان کرمانشاه»

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، گفت: نقشه‌های دشمن برای شکست انقلاب اسلامی، انحراف جوانان و نفوذ در بدنه حوزه‌های علمیه و ایجاد نا امیدی در میان آحاد جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در همایش «طلاب و روحانیون بسیجی استان کرمانشاه» که پیش از ظهر امروز در مجتمع بعثت کرمانشاه در راستای «جهاد تبیین» برگزار شد، اظهار داشت: نقشه‌های دشمن برای شکست انقلاب اسلامی، انحراف جوانان و نفوذ در بدنه حوزه‌های علمیه و ایجاد نا امیدی در میان آحاد جامعه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در خصوص دسیسه دشمنان برای تسلط و شکست انقلاب اسلامی، گفت: به اعتراف ئئوریسین‌های جبهه دشمن، بجای اینکه بر روی انحراف جوانان سرمایه گذاری می‌کردیم، باید به سراغ حوزه‌های علمیه می‌رفتیم.

وی افزود: از نشانه‌های سرمایه گذاری دشمنان در حوزه‌های علمیه، به‌وجود آمدن شیعه انگلیسی و نزدیک کردن عوامل خود به بیوت برخی علماء است.

حجت ‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، از دیگر نقشه‌های دشمن را به‌دست گرفتن ولایت جامعه از طریق عوامل نفوذی خود در میان علماء و روحانیت دانست و گفت: خیلی تلاش کردند، اما برای به‌دست گرفتن سکان هدایت جامعه شکست خوردند، چون رهبری حکیم و فرزانه رسالت هدایتگری خود را به نحو شایسته انجام می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در خصوص تفرقه افکنی جبهه استکبار نیز ابراز کرد: دشمن به این جمع بندی رسیده که با ارائه اسلام بدلی، باید مردم را از انقلاب بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن از توان نظامی و غیرت دفاع از آب و خاک ما با خبر است، گفت: عامل بقاء هر نظام ولایی، مردم می‌باشند و امروز دشمن بزرگترین حمله را به مردم روا می‌دارد تا آنها را از انقلاب اسلامی جدا کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha