پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت‌الاسلام ابوالفضل ساجدی

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل ساجدی گفت: شرکت در انتخابات سببب مأیوس شدن دشمنان می شود و عدم شرکت آنان را گستاخ می کند تا اعمال مجرمانه و خراب کارانه خود را بیش از پیش علیه مردم ما انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل ساجدی عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به تبیین اهمیت شرکت پرشور در انتخابات پرداخت و گفت: شرکت در انتخابات کمترین انجام وظیفه است که ما می توانیم انجام دهیم چرا که خدای متعال در آیه ۶۰ سوره مبارکه انفال می فرماید" وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُمْ" این آیه از ما می خواهد که دشمنان را از تجاوز و توطئه علیه کشور و اسلام بترسانیم تا جرات هیچ گونه اقدامی نداشته باشند.

وی افزود: اگر ما در عرصه های مختلف کشور مشارکت کمی داشته باشیم، دشمنان تشویق به ایجاد توطئه علیه ما می شوند و اگر مشارکت بالایی داشته باشیم باشد آنان دچار دلهره و یاس خواهند شد.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شده بود که ایران چهل سالگی پیروزی خود را جشن نخواهد گرفت اما در مصاحبه اخیر خود به شکست توطئه هایشان اذعان می کند و علت شکست خود را حضور جدی مردم ایران و حمایت از نظام خود می داند که این نشان از اهمیت حضور مردم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ساجدی ابراز داشت: شرکت در انتخابات سببب مأیوس شدن دشمنان می شود و عدم شرکت آنان را گستاخ می کند تا اعمال مجرمانه و خراب کارانه خود را بیش از پیش علیه مردم ما انجام دهند.

وی گفت: خوشبختانه امروز علی رغم همه کاستی ها و مشکلات، حرکت ملت ایران رو به رشد است لذا باید حداکثر توان خود را در این مسیر بکار بگیریم؛ واقعا کشور ما بحمدالله حرکت پیش رونده داشته است؛ رفع نواقص و مشکلات و افزودن به پیشرفت ها حاصل نمی شود مگر به سبب حضور حداکثری مردم و برخورداری از یک مجلس شورای اسلامی قوی.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) وقایع حال حاصر دنیای اسلام و منطقه را مورد اشاره قرار داد و گفت: اروپا و آمریکا دچار شکست های پی در پی شده اند و جنایات آنان توسط صهیوینست ها علیه مردم غزه به اوج خود رسیده است لذا ما رأی می دهیم تا هم دشمن را ناکام بگذاریم و هم کاستی ها را کمتر کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha