شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ حجت الاسلام توکلی گفت: رسانه‌ها می‌توانند با انجام رسالت واقعی خویش نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کنند و مردم را برای حضور حداکثری در این همه پرسی به پای صندوق های رای دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، حجت الاسلام طه توکلی امروز در نشست با خبرنگاران که با موضوع انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: هم رسانه‌ها و هم بسیج در کنار سایر نهادها و ارگان‌ها تلاش دارند که تعامل بیشتری در جامعه ایجاد شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ملت ایران همیشه نشان داده در عرصه‌های ملی حضور پرشور و حماسی داشته و دارد و بی‌شک در یازدهم اسفند ماه امسال نیز با حضور خود در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری خواهند آفرید.

حجت الاسلام توکلی در ادامه با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش بسیار اثرگذاری روی افکار عمومی دارند، عنوان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انجام رسالت واقعی خویش نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کنند و مردم را برای حضور حداکثری در این همه پرسی به پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، یادآور شد: حضور پرشور مردم می‌تواند نمایندگانی اصلح و در تراز انقلاب اسلامی را راهی مجلس نماید.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش بسیاری برای به حاشیه بردن انتخابات اسفندماه دارند، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد به نوعی مردم را از انتخابات مأیوس کند و انتخابات را کم شور و کم جلوه نشان دهد تا از آن بهره برداری سیاسی نماید، ولی بی‌گمان مردم ایران بار دیگر با حضور خود این توطئه نرم دشمنان را خنثی خواهند نمود.

حجت الاسلام توکلی خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی باید هر کسی در جای خود نقش خویش را ایفا کند و با این امر می‌توان در اقتدار و عزت این انقلاب و نظام اسلامی سهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha