یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمد رعد

حوزه/ محمد رعد گفت: دشمن اسرائیل در حال نفوذ به غزه و نوار آن است، اما به هیچ وجه تسلط خود را گسترش نمی‌دهد، کمین‌ها همچنان منتظر آن هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد رعد رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" اشاره کرد: تمرکز بر تصاویر ویرانی که بر غزه وارد شده، تصویری از پیروزی نیست، بلکه بیشتر تصویری از وحشیگری، جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی انسانی و کشتار جمعی، تصویری از بمباران مدارس، بیمارستان‌ها، پزشکان، دانش‌آموزان و بیماران و تصویری از حمله و کشتار زنان و کودکان است. اما در خود تصویری از درماندگی را در خود دارد، زیرا دشمن حتی یک اسیر را از دستان مقاومت آزاد نکرد.

وی افزود: حتی دو زندانی را که در عملیات پیچیده «هالیوودی» نجات داد، مشخص شد که برای داشتن چنین تصویر و تبلیغاتی دو میلیون دلار در معامله ای پرداخت کرده است، اما نمی تواند یک زندانی را به زور از دستان رزمندگان مقاومت آزاد کند.

رعد توضیح داد: دشمن اسرائیل در حال نفوذ به غزه و نوار آن است، اما به هیچ وجه تسلط خود را گسترش نمی‌دهد، کمین‌ها همچنان منتظر آن هستند، گلوله‌ها همچنان به سمت نیروهایش شلیک می‌شود و نمی‌تواند در سرزمینی مستقر شود که در آن نفوذ کرده است، بنابراین در حال نفوذ، تخریب و سپس عقب نشینی است.

رئیس فراکسیون مقاومت بیان داشت: ما در مرحله ای هستیم که به ناکام گذاشتن اهداف متجاوز نزدیک شده ایم. درست است که ما متحمل ضرر و جانفشانی ها می شویم، اما مسئولیت ما سرنگونی اهداف متجاوز است و این همان معنای پیروزی است که آرزوی آن را داریم.

وی افزود: وقتی با تهاجم او اهداف دشمن را شکست می‌دهیم و او دست خالی برمی‌گردد و نمی‌تواند به اهدافش برسد، یعنی ما او را شکست داده‌ایم.

رعد اشاره کرد: دشمن صهیونیستی امروز تقریباً به پایان راه رسیده است و هر چقدر هم که کسانی که از جنایات و تروریسم آن حمایت می کنند، از آن حمایت می کنند، برایش پول ذخیره می کنند، تامین مالی می کنند و تبانی می کنند، آنها با تجاوزات خود امیدوارند از طریق رژیم های شکست خورده و متزلزل ما که می خواهند مقاومت غزه را در هم بکوبند، به اهداف خود برسند تا از نگرانی خود آسوده باشند تا اینکه ثروت امّت ما را بدزدید و به مستکبرین بدهند، بدون اینکه کسی پاسخگو باشد، این دشمن به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha