چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
عماد رامی داور سوری مسابقات قرآن

حوزه/ داور بین‌المللی قرآن از کشور سوریه گفت: از جمهوری اسلامی ایران و مردم این کشور که قرآن‌دوست هستند؛ این میزان استقبال از موضوعات و فعالیت‌های قرآنی برایم جالب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، عماد رامی، داور سوری مسابقات قرآن، در حاشیه چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از کشور سوریه برای داوری در این دوره از مسابقات بین‌المللی به میزبانی کشور ایران حضور پیدا کردم؛ فارغ التحصیل رشته موسیقی هستم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای داوری به دفعات متعدد در ۲۷ کشور حضور پیدا کرده، یادآور شد: در کنار کار داوری برای حضور در یک سری از جشنواره‌های ابتهال نیز به کشورهای مختلف سفر کردم؛ ابتهال نیز برای ایجاد وحدت بین کشورهای مختلف اثرگذار است.

داور بین‌المللی قرآن از کشور سوریه با اشاره به اینکه یک سری اشعار و تولید محتوا برای مسجد الاقصی و مردم غزه منتشر کرده است، افزود: از جمهوری اسلامی ایران و مردم این کشور که قرآن‌دوست هستند؛ این میزان استقبال از موضوعات و فعالیت‌های قرآنی برایم جالب بود و از همه مردم این کشور تقدیر و تشکر می‌کنم.

رامی در خصوص سطح برگزاری این مسابقات نیز بیان کرد: تاکنون مسابقاتی با این سطح در کشورهای دیگر ندیدم؛ ایران بالاترین سطح مسابقات قرآنی را دارد و امیدوارم هر سال تقویت هم شود.

وی در پایان عنوان کرد: نه به مردم ایران بلکه به همه قرآن‌دوستان توصیه می‌کنم که تدبر در قرآن داشته باشند؛ نباید فقط به آواز، صوت و لحن پرداخت بلکه باید تعالیم قرآن را در قلوب خود جای دهند.

۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha