یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
قاری سنگاپوری مسابقات قرآن

حوزه/قاری قرآن شرکت کننده از کشور سنگاپور در چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن اظهار کرد: انس با قرآن تأثیر سنگین و بزرگی در زندگی من دارد؛ کتاب قرآن با قلب ما مرتبط و قابل توصیف نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، محمد سدید که برای رقابت در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم از کشور سنگاپور به کشور ایران سفر کرده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۳۳ ساله هستم و از سن ۹ سالگی فعالیت‌های قرآنی خود را شروع کرده ام.

وی اظهار کرد: در مسابقات مالزی و اندونزی شرکت کردم؛ در مسابقات مالزی مقام چهارم و در مسابقات اندونزی نیز موفق به کسب مقام دوم شدم.

این شرکت‌کننده از کشور سنگاپور اضافه کرد: اولین بار است که در مسابقات ایران شرکت می‌کنم؛ استقبال مسئولان این کشور خیلی خوب بود، مردم ایران نیز خیلی عالی هستند.

سدید در خصوص آثار قرآن در زندگی فردی خود بیان کرد: انس با قرآن تأثیر سنگین و بزرگی در زندگی من دارد؛ کتاب قرآن با قلب ما مرتبط و قابل توصیف نیست.

وی یادآور شد: به همه افراد به ویژه جوانان توصیه می‌کنم که قرآن را مطالعه و یاد بگیرند؛ انس با قرآن باعث رسیدن به برکات بسیار در زندگی افراد می‌شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha