دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/نماز جمعه شهرستان پارس آباد

حوزه/حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس‌آباد، با اشاره به اهمیت انتخابات، حضور حداکثری مردم را بیعت با ولایت فقیه و امام و شهیدان دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس‌آباد، با اشاره به اهمیت انتخابات، حضور حداکثری مردم را بیعت با ولایت فقیه و امام و شهیدان دانست.

وی معیارهای فرد اصلح را برشمرد و گفت: اعتقاد عملی به انقلاب، قانون اساسی، خط امام و اسلام، تدین، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، صداقت، مردمی بودن، دلسوزی برای مردم، طرفداری از مستضعفین و بهره‌مندی از فهم و درک سیاسی از جمله شاخصه‌های مهم انتخاب کاندیدای اصلح است.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد همچنین با تبریک نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، امنیت پایدار کشور را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر سربازان گمنام دانست و از متولیان امنیت و نظم کشور تشکر کرد.

حجت‌الاسلام باقری بنابی در ادامه به داوطلبان انتخابات توصیه کرد که حفظ زیبایی شهر، برقراری نظم در محیط شهری، جلوگیری از ترافیک و رعایت حقوق مردم را در روند تبلیغات خود به‌صورت جدی مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان، تاکید کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور می‌شود و هر برگ رای تیری به سمت قلب دشمنان است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha