یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت‌الاسلام جعفر زاده

حوزه/حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده گفت: منتظر واقعی نه تنها خود را از انحرافات اعتقادی و عملی به دور نگه می‌دارد بلکه سعی در ساختن و اصلاح کردن جامعه نیز دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در جشن ازدواج آسان به مناسبت اعیاد شعبانیه، گفت: منتظر واقعی نه تنها خود را از انحرافات اعتقادی و عملی به دور نگه می‌دارد، بلکه سعی در ساختن و اصلاح کردن جامعه نیز دارد.

وی با اشاره به ظهور منجی عالم بشریت، اظهار کرد: خداوند دست رحمت امامت را بر سر مردم خواهد کشید و دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد، بنابراین باید برای تحقق این وعده بزرگ خود و جامعه را مهیا سازیم.

حجت‌الاسلام جعفرزاده به دو جبهه عبادالله و عبادالشیطان در عالم بشریت اشاره کرد و گفت: کرامت اخلاقی، ارزش‌های انسانی، مودت و محبت در جبهه عبادالله، در مقابل کشتار، تهاجم و جنگ از جمله کشتار مردم بی‌دفاع غزه در جبهه عبادالشیطان قرار دارد که آمریکا نیز از این جبهه شیطانی به عنوان جهالت آخرالزمان دفاع می‌کند.

وی انتظار فرج را به عنوان برترین عبادات دانست و افزود: حقیقت انتظار آن است که انسان منتظر و چشم به راه، خود و محیطش را برای آمدن منتظر و منجی موعود آماده کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل، انتظار را عامل امیدواری و سبب انگیزه‌بخشی در جامعه عنوان کرد و گفت: انتظار سبب استقامت و پایداری مسلمانان در برابر فشارها و سختی‌ها شده و از یأس و ناامیدی آنها جلوگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده، فعالیت مستمر و پرهیز از سکون و انفعال را لازمه انتظار عنوان کرد و ادامه داد: انتظار فرج به معنای امید به آینده روشن و تحقق ارزش‌ها و خوبی‌ها است که چنین نگاهی به انسان، شور و نشاط و حرکت می‌دهد، به گونه‌ای که هم در پی اصلاح خود اقدام می‌کند و هم محیط خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی در پایان به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، توان رایزنی‌های بین‌المللی سیاست خارجی در راستای تحقق منافع ملی کشور را به طور چشمگیری افزون‌تر می‌کند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha