پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
خنداب

حوزه/امام جمعه شهرستان خنداب گفت : این امنیت و اقتدار با حضور مردم در انتخابات حفظ می شود شرکت در انتخابات از نماز هم واجت تر است که باید با قصد قربت و با وضو انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام محمد صفاهانی امام جمعه شهرستان خنداب در جمع دانش آموزان رأی اولی متوسطه دوم هنرستان فنی حرفه ای حضرت زینب (سلام الله علیها) که در مدرسه علمیه مهدیه خنداب حضور داشتند، ضمن تبریک اعیاد گذشته و ولادت حضرت رقیه (س)تصریح کرد: آیات و روایاتی وجود دارد که انقلاب اسلامی را پیشگویی می کند که از جمله آن روایات می توان به روایتی از امام موسی کاظم (علیه السلام) اشاره کرد که ایشان می فرمایند: در آخرالزمان مردی از قم قیام می کند و مردم را به حق و اسلام دعوت می کند افرادی از زنان و مردان دور او جمع می شوند که دلهایشان از آهن سخت تر است خطرات و مشکلات آنها را خسته نمی کند از دشمنان نمی ترسند آنان همیشه در حال مبارزه اند توکلشان به خداست و خدا هم به آنان کمک می کند. انقلاب آنان مقدمه ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می شود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر انقلاب اسلامی صاحب امنیت و اقتدار است و تنها کشوری است که از آمریکا نمی ترسد و متکی به خود است.

امام جمعه شهرستان خنداب اظهار داشت: این امنیت و اقتدار با حضور مردم در انتخابات حفظ می شود شرکت در انتخابات از نماز هم واجت تر است که باید با قصد قربت و با وضو انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha