دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انتخابات خون جدیدی را در شریان های جمهوری اسلامی جاری خواهد کرد و مشارکت بالا در انتخابات قدرت چانه زنی ایران را افزایش خواهد داد و راه را برای حل بسیاری از مشکلات کشور هموار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امیر سرتیپ دوم خداداد فلاح، معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در نشست با مسئولان سیاسی نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت های نوظهور عصر حاضر است که دموکراسی غرب را با حکمرانی مردم سالاری دینی خود به چالش کشیده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از بسترهای زمینه ساز دولت اسلامی در تراز ظهور حضرت ولی عصر(عج) انتخابات است، گفت: انتخابات از مؤلفه های مهم قدرت نظام اسلامی است که می تواند جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدات دشمن بیمه کند.

سرتیپ دوم فلاح در ادامه به دیدار فرماندهی معظم کل قوا با کارکنان نیروی هوایی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز کارکنان نیروهای مسلح به عنوان خواص جامعه باید مشارکت‌آفرین در انتخابات اسفندماه امسال باشند.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه از عوامل اصلی و اساسی بقاء و پیشرفت جمهوری اسلامی برون داد انتخابات است، بیان کرد: باید با مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح مسیر پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کرده و نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

فلاح تاکید کرد: راهبرد دشمن تحریم انتخابات است و با استفاده از تمام ابزار و رسانه های خود بدنبال از بین بردن مقبولیت مردمی جمهوری اسلامی و کاهش نقش ایران اسلامی در عرصه روابط بین الملل است.

معاون سیاسی ارتش با اشاره به اینکه انتخابات خون جدیدی را در شریان های جمهوری اسلامی جاری خواهد کرد، گفت: مشارکت بالا در انتخابات قدرت چانه زنی ایران را افزایش خواهد داد و راه را برای حل بسیاری از مشکلات کشور هموار خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha