سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
فلاح

عضو هیئت امنای سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: تلاش دشمن برای مأیوس سازی مردم و جوانان، نشان دهنده اهمیت بسیار بالای انتخابات در کشور ماست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فلاح شیروانی در نشست تبیینی مجموعه فکرت با اشاره به ضرورت حضور گسترده و مؤثر مردم و نخبگان در عرصه انتخابات ابراز داشت: ما باید به هشدارها و رهنمودهای حضرت آقا در عرصه های مختلف به خصوص بحث انتخابات توجه جدی نشان دهیم و اگر از این مسایل غفلت کنیم، خدای ناکرده کشور و انقلاب آسیب می بیند.

عضو هیئت امنای سازمان تبلیغات اسلامی افزود: معظم له می‌فرمایند امروز همه وظیفه دارند، هر کسی اثری دارد و صدایی دارد، وظیفه دارد که مردم را به انتخابات تشویق کند، اما گاهی احساس می شود که بچه‌های انقلاب در حال تحلیل‌ سخنان رهبری هستند؛ الان زمان تحلیل نیست، دستور صریح دادند و فرمودند که هر کس مخاطب دارد وظیفه دارد؛ حتی جوان‌ها، حتی خانم‌ها، فرمودند خانم‌ها نقش ویژه دارند به آن نقش ویژه توجه کنند و از این مسأله غفلت نکنند، خانم‌ها نگویند که من عمدتاً در خانه هستم، خانه‌دار هستم بلکه زنان هم نقش مهمی در جهاد تبیین برعهده دارند.

مدیر مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی(فتوت) ادامه داد: نکته دیگر این که حضرت آقا می‌فرماید اگه مشارکت پایین باشد مجلس ضعیف می‌شود و مجلس ضعیف توانایی رفع مشکلات را نخواهد داشت. متأسفانه تحلیل می‌کنند، وقتی کسی به مجلس رفت دیگر نماینده است حالا چه با رأی پایین چه با رأی بالا، مجلس ضعیف یعنی چه؟ حضرت آقا می‌فرمایند که مشارکت بالا معجزه می‌کند، توضیح هم می‌دهند خواص آن کسانی هستند که می‌توانند تشخیص دهند نیازی نیست که حتماً جایگاهی داشته باشند و حتی با سواد باشند.

وی ادامه داد: بیست سی سال است که ایشان تزی را مطرح کردند به نام خواص اهلِ حق. وقتی خواص کوتاهی کنند تاریخ عوض می‌شود؛ نمونه‌اش توابین که چهار هزار نفر بودند و کشته شدند، اما چه فایده‌ای داشت؟ در تاریخ چه نقشی داشتند؟ بعد از آنکه کمر رهبر حق شکست و یا در حادثه عاشورا خود رهبر جریان حق را حذف کردند. خون‌هایی که بعد از آن ریخته شود فایده‌ای ندارد.

مدیر مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی(فتوت) با اشاره به این که حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات باعث خنثی سازی توطئه های شوم دشمن می شود، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ببینید دشمن چقدر سرمایه‌گذاری می‌کند برای آنکه مردم ما در این انتخابات شرکت نکنند چرا که انتخابات اهمیت دارد و اساساً تلاش دشمن برای مأیوس سازی مردم نشانه اهمیت بالای انتخابات در کشور ما و تأثیرگذاری آن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha