یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علامہ شبیر حسن میثمی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین شبیر حسن میثمی گفت: اخلاص ریشه موفقیت و قبولی طاعات و عبادات است. مردم در هر اقدام و خدمتی اخلاص داشته باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت شورای علمای شیعه پاکستان مراسم شب دعا در شهر کراچی برگزار شد. که در آن علاوه بر مسئولان و اعضای شورای علمای شیعه پاکستان، تعدادی از مردم نیز شرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شبیر حسن میثمی دبیرکل شورای علمای شیعه پاکستان در این مراسم گفت: اخلاص، ریشه موفقیت و قبولی طاعات و عبادات است. مردم در هر اقدام و خدمتی اخلاص داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: رمضان ماه برکت و معنویت است. انسان باید در این ماه در راستای خودسازی و تهذیب نفس تلاش کند و در گفتار و رفتار، خداوند متعال و آخرت را به یاد داشته باشد.

او ضمن تشریح شرایط موجود کشور، بر وحدت و اتحاد داخلی تأکید کرد و گفت: جهت گسترش و ترویج فرهنگ و فضای اتحاد و همدلی، لازم است مردم با نظام اسلامی در ارتباط بوده و پیرو آن باشند. نقطه قوت کشور و اعتلای مردم همین است.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم رضا نیز در سخنانی به جنایات اسرائیل در غزه اشاره کرده و به تغییر شرایط منطقه پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha