یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام جمعه وحدتیه

حوزه/ امام جمعه وحدتیه گفت: تحقق شعار سال نیاز به یک خانه تکانی در تیم اقتصادی دولت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر انقلاب با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: در نامگذاری سال جدید به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم شاید این نکات را بتوان برداشت نمود که یکی عدم رضایت کامل ایشان از نحوه عملیاتی شدن شعار سال گذشته که با عنوان (نه به قدر مطلوب) بیان گردید.

وی افزود: تاکید چند باره معظم له بر مشکل اقتصاد به عنوان ضعف اساسی کشور، امکان حل این مشکل با تقویت (تولید ملی)، تاکید معظم له بر حضور موثر و واقعی مردم در صحنه اقتصاد و برای نیل به یک اقتصاد مردم پایه، اینکه ریل گذاری اقتصاد در سال جدید با توجه به بودجه سال 1403 و همچنین برنامه هفتم توسعه تلاش مضاعفی را در هر سه قوه می طلبد از مهمترین نکات بود.

حجت الاسلام صمصامی بیان داشت: نکته ای که نباید فراموش شود، برخورد بازدارنده با مفاسد اقتصادی در هر سطحی و مقامی است برخوردی که رشد یا افول سرمایه اجتماعی نظام سیاسی وابسته به آن خواهد بود.

امام جمعه وحدتیه ادامه داد: اما آنچه که خیلی مهم به نظر می رسد این است که مطالبه معظم له آنقدر روشن و مشخص است که نیاز به برگزاری تحلیل و پویش و شاخص تعیین کردن ندارد نیاز به این را بالا بردن و فلانی را پایین آوردن ندارد و در کل نیاز به فضاسازی تبلیغی به وسعتی که اصل موضوع فراموش و به موضوعی فرعی تبدیل شود ندارد.

وی افزود: فقط نکته مهم و اساسی این است که تحقق این هدفگذاری نیاز به یک خانه تکانی در تیم اقتصادی دولت دارد چرا که اگر دولت محترم بخواهد با همین فرمان به جلو برود باید شاهد کوچک تر شدن سفره مردم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha