شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
آیت الله دری نجف آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر لزوم اهتمام در راستای فرهنگ سازی مردمی به منظور کاهش حوادث تلخ جاده ای خاصه در ایام تعطیلات نوروز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی طی سخنانی در نشست ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر که در سالن زیتون هلال احمر در اراک برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات شبانه روزی همه نیروهای امدادی، پلیس و عوامل خدماتی در بخش‌های مختلف در ایام نوروز اظهار داشت: با تلاش و همت مجموعه این عوامل زمینه خوبی برای کاهش تصادفات رانندگی فراهم شده اما با این حال واقعیت آن است که برخی از هموطنان ما در حوادث جاده ای فوت کرده و یا مجروح شده اند.

وی افزود: البته در وهله نخست خود مردم باید مراقبت‌های لازم را در حین رانندگی داشته باشند و به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند باشند تا کمتر شاهد حوادث تلخ باشیم اما در عین حال نباید از اهمیت بحث فرهنگ سازی غافل شد.

امام جمعه اراک همچنین گفت: درست است که پیشگیری بر هر امری مقدم است اما در وقوع حوادث مختلف از جمله تصادفات رانندگی، خدمتگزاران باید در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شوند و انصافاً هم تلاش زایدالوصفی دارند.

وی اضافه کرد: با این وجود گاهی چند ثانیه در رسیدگی سریع به مصدومان، باعث حفظ حیات افراد شده و خانواده ای را از داغدار شدن عزیزانش رهایی می بخشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خاتمه از خدمات مختلف و متنوع جمعیت هلال‌احمر در بخش‌های مختلف در راستای خدمت به مردم تشکر و تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha