دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1146081
۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲

حوزه/ حضور و استقبال مردم از این درمان معنوی خیلی عالی بوده است و اگر صدای محیطی در نمایشگاه کمی کمتر می‌شد قطعاً بازدهی کار درمانگری افزایش پیدا می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سیدمیلاد اوصیا، مدیر مرکز مشاوره سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور گفت: این مرکز در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مشاوره‌های رایگان به مراجعان و بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

وی افزود: ما با رویکرد درمان معنوی خداسو که از سوی دکتر مسعود جان‌بزرگی ابداع شده است در خدمت مراجعه‌کنندگان و بازدیدکنندگان هستیم.

اوصیا از استقبال پرشور مردم از بخش مشاوره سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در نمایشگاه قرآن خبر داد و اظهار کرد: حضور و استقبال مردم از این درمان معنوی خیلی عالی بوده است و اگر صدای محیطی در نمایشگاه کمی کمتر می‌شد قطعاً بازدهی کار درمانگری افزایش پیدا می‌کرد.

مدیر مرکز مشاوره سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور گفت: این نوع رویکرد درمان معنوی برای مردم جالب بود و مدام درباره آن سؤال می‌پرسیدند. این رویکرد کاملاً براساس مفاهیم و آموزه‌های کلام وحی شکل گرفته است. همچنین والدین از ما درباره نحوه کنترل خشم، نوع رابطه و رفتار با نوجوانان و مشکلات اضطرابی سؤال می‌پرسند.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

تعداد بازدید : ۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha