دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

حوزه/ خیلی خوب است در رویدادهایی که در وزرات فرهنگ برگزار می کنیم این بخش های تبیینی را هم بتوانیم به مخاطبین ارائه دهیم تا آنها یک دورنمای روشنی از وضعیت و نزاع تاریخی بین حق و باطل به دست آورند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سیزدهمین روز از سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با بازگشایی نمایشگاه قرآن در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم حضور یافت و از نزدیک بخش‌های مختلف را بازدید و با مسئولین بخش‌های مختلف قرآنی گفتگو کرد.
اسماعیلی در حاشیه بازدید از غرفه «دشمن شناخت» گفت: جای قدردانی و خداقوت دارد به عزیزانی که این کار نمونه را انجام دادند. چیزی که در جنگ گسترده فرهنگی با دشمن نیاز داریم، تببین وضعیت نزاع امروز و ریشه های تاریخی آن است.
وی افزود: در این مجموعه مخاطبینی که اطلاعات کمی از اتفاقات تاریخی و روند شکل گیری بسیاری از تحولات دارند، می‌توانند اطلاعات خوبی به دست آورند.
اسماعیلی در پایان گفت: خیلی خوب است در رویدادهایی که در وزرات فرهنگ برگزار می کنیم این بخش های تبیینی را هم بتوانیم به مخاطبین ارائه دهیم تا آنها یک دورنمای روشنی از وضعیت و نزاع تاریخی بین حق و باطل به دست آورند.
سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» از یکم تا چهاردهم فروردین‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) هر روز از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha