پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

امام خمینی(ره):
«ما جهاد با صهیونیست ها را واجب می‌دانیم»

روز قدس، میراث ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، روز نمایش وحدت مسلمانان و روز خروش ملت‌ های آزادیخواه جهان علیه ظلم و ستم است.

باور به وعده الهی، در ناپایداری ظلم و پیروزی و نصرت مظلومان بر ستمکاران از سوی خداوند قادر متعال، فریاد عدالت‌ خواهی و ظلم‌ ستیزی مسلمانان و غیر مسلمانان را بیش از پیش در سراسر جهان طنین‌ انداز نموده و آزادی قدس شریف را به عنوان اولین قبله مسلمانان جهان نوید می‌دهد.

امروز صلابت، تدبیر و هدایت‌گری رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی» و استمرار حرکت امام راحل عظیم‌الشأن، در بیداری و آگاهی مردم جهان به ویژه مسلمانان بر کسی پوشیده نیست و شرکت فعالانه مسلمانان و آزادگان جهان در راهپیمایی بزرگ روز قدس در دنیا، نشان دهنده نفرت و انزجار مردم جهان، از جنایات رژیم صهیونیستی، و سبب قدرت و قوت مبارزین فلسطین و انزوای کامل این رژیم کودک کش و ددمنش خواهد شد.

بیش از هفتاد سال اشغالگری و کشتار مردان و زنان و کودکان مظلوم فلسطینی، تخریب منازل و اماکن و بیمارستانها و در ادامه ترور فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت و مستشاران ایرانی، بحران اختلافات درونی در پیکره نظام و حکومت جعلی اسرائیل، دست و پا زدن برای نجات از باتلاقی است که بدست خود ایجاد نموده و حکایت از بدترین دوران حیات ننگین سیاسی این رژیم نکبت دارد.

از مردم روزه دار و شهیدپرور استان لرستان درخواست می کنم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» همراه با امت اسلامی و ملت شریف ایران، با گام هایی استوار و مشت های گره کرده در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند و برائت و انزجار خود را از این رژیم سفاک بعنوان کانون قتل و فساد در روی زمین و نیز آمریکای جنایتکار و حامیان غربی اعلام نمایند.

حضور پرشور آحاد مردم، اقشار مختلف، خصوصا جوانان انقلابی و حزب الهی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در راهپیمایی روز قدس، نوید دهنده متلاشی شدن پیکره نحس رژیم غاصب صهیونیست و آزادی قدس عزیز و پیروزی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و رسیدن به صلح جهانی خواهد بود.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

«سید احمدرضا شاهرخی»

(۱۶ فروردین ۱۴۰۳/ برابر با ۲۴ رمضان ۱۴۴۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha