سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گسترش مظاهر بی حجابی در سطح جامعه را معضلی غیرقابل انکار دانست و گفت: متاسفانه اقدام مؤثری از سوی نهاد های مسئول در حوزه حجاب و عفاف صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ظهر امروز در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در بوشهر، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و نظر صریح و قاطع ایشان در مورد حجاب، گفت: مسئولین منتظر چه دستوری هستند و اینجاست که باید مسئولین را امر به معروف کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گسترش مظاهر بی حجابی در سطح جامعه را معضلی غیرقابل انکار دانست و گفت: متاسفانه اقدام مؤثری از سوی نهاد های مسئول در حوزه حجاب و عفاف صورت نمی گیرد.
وی با تاکید بر لزوم اجرای قوانین در کشور و قانون فعلی حجاب و عفاف افزود: ترک فعل برخی مسئولین مشهود است.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه هیچ کسی در کشور جز عده بسیار معدود و پیاده نظام دشمن، موافق ولنگاری نیست، خاطر نشان کرد: با ترک فعل هایی که دیده می شود، متاسفانه آسیب های اجتماعی به شدت افزایش پیدا می کند و توان و ذهن کشور را خواهد گرفت.
امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر ظرفیت های مردمی بیان کرد: دستگاه ها از ابتکار، توان و دغدغه گروه های مردمی در رفع آسیب بدحجابی استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha