چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
پیام های روز قدس

حوزه/ مدیران مدارس علمیه خواهران گلستان با دعوت به حضور پرشور آحاد ملت ایران در روز جهانی قدس، جنایات رژیم صهیونیستی و ترور فرماندهان سپاه انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، امت اسلامی و مردم شهیدپرور ایران در راستای محوشدن کامل رژیم صهیونیستی، امسال نیز پرشورتر از سال‌های گذشته در روز جهانی قدس، خشم و نفرت خود را اعلام خواهند کرد. به همین مناسبت سایر مدیران مدارس علمیه خواهران گلستان در پیام‌های جداگانه ضمن محکوم کردن ترور فرماندهان سپاه انقلاب اسلامی، بار دیگر حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند و همگان به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند. متن پیام‌ها به شرح ذیل است:

مسلمانان جهان با اتحاد و همدلی، غده سرطانی اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهند کرد

خانم الازمنی مدیر مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی در بیانیه‌ای، طلاب و اساتید وکارکنان را برای حضور در راهپیمایی قدس دعوت کرد و گفت: روز قدس روز فریادرسی و رویارویی مستضعفین جهان در برابر استکبار جهانی است. مسلمانان جهان با اتحاد و همدلی و مقابله با ظلم تاریخی فلسطین، این غده سرطانی را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

طلاب و اساتید و مسئولان این مدرسه همچون سال‌های گذشته در روز قدس با حضور یکپارچه فریاد رسای خود را در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب را به گوش جهانیان خواهند رساند.

طلاب و مسئولان رامیانی جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند

کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان با صدور بیانیه‌ای از ملت غیور و سرافراز ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند. در متن این بیانیه آمده است:

روز قدس، میراث معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(رحمه‌الله‌علیه)، نماد اتحاد و وحدت کشورهای اسلامی و تجلی حمایت انسان‌های آزادی‌خواه و حق‌طلب جهان از مردم مظلوم فلسطین است که با اقتدار و صلابت در برابر رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست ایستادگی کرده تا از خاک سرزمین مقدس خود دفاع کنند.

در این روز، ملت بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی ضمن محکومیت حمله وحشیانه رژیم منحوس صهیونیست به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت سرداران رشید اسلام سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از افسران، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و با طنین انداز کردن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌دارند.

کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان ضمن محکوم کردن جنایات شنیع رژیم صهیونیستی در فلسطین و حمله ددمنشانه این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق، بار دیگر با آرمانهای انقلاب و امام راحل(ره) بیعت کرده و همگام با سایر اقشار ملت ایران با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز قدس، انزجار و نفرت خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی و سردمداران آنان اعلام می‌دارند.

در کنار مردم مظلوم و غزه ایستاده‌ایم

حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «مَنْ سَمِعَ رجلًا یُنادی یا لَلْمُسلمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیسَ بِمسلمٍ»

شالوده‌ی رسالت نبوی مبتنی بر دو رکن اساسی کفر به طاغوت و ایمان بالله است و انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) بدون شک در همین بستر شکل گرفت.

یکی از والاترین شعارهای انقلاب به ابتکار معمار و بنیانگذار انقلاب امام راحل عظیم الشأن خمینی کبیر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است. آخرین جمعه ماه رمضان نمادی است که هر ساله اذهان و افکار جهانیان را متوجه ستم دهها ساله به فلسطینی های مظلوم و بی پناه می کند.

اینک ۶ ماه از خروش خدایی رزمندگان دلاور حماس و جهاد اسلامی و طوفان الاقصی علیه ۷۵ سال جور و جفا و جنایت و طراحی جدید صهیونیست های وحشی برای کوچاندن اهالی غزه می گذرد، در این مدت هر نوع شقاوت، رذالت و ددمنشی که از جنایتکاران حرفه‌ای و باندهای مافیایی و تروریستی متصور است، رژیم نامشروع و جعلی علیه مردم محاصره شده و ستمدیده‌ی غزه و فلسطین مرتکب شده است.

مدرسه علمیه کوثر(سلام‌الله‌علیها) شهرستان علی آباد کتول با علم به این واقعیت که امید مردم مصیبت دیده، قتل عام شده، بی‌خانمان و آواره‌ی غزه‌ی مظلوم اما مقتدر، تنها به حمایت همه‌جانبه‌ ملت ایران، جبهه مقاومت، آحاد امت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان است، از همه هموطنان در سراسر کشور و تمام وجدان های بیدار و آزاد اندیشان جهان دعوت می کند که در روز قدس با عزم و اراده، جدیت و صلابت پای در میدان بگذارند و بر سر ظلم، کشتار، نسل کشی،کودک کشی، هتک حرمت، محاصره و ممانعت از رسیدن آب، غذا، دارو و دیگر نیازهای ضروری، خشم و خروش برآورند و به مظلومان غزه و فلسطین با صدای رسا بگویند که در کنارشان هستند و انزجار و تنفر خود را از این همه بیداد رژیم سفاک صهیونیستی با صدای رسا به گوش جهانیان برسانند. «ألا ان نصر الله قریب»

هر روز کشورهای جهان صحنه‌ اعلام‌ حمایت‌ از مردم‌ فلسطین‌ و غزه است

مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله با انتشار بیانیه‌ای ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس، از همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای حضور پر شور راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می کند که متن بیانیه به این شرح است:

روز قدس یادآور مظلومیت مردم فلسطین و روز نشان دادن ماهیت اصلی جنایتکار رژیم صهیونیستی به جهانیان است.

امسال مسلمانان و آزادی خواهان جهان در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می روند که جنایات گسترده و کشتار هولناک اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین همچنان ادامه دارد.

جنایت جنگی و نسل‌کشی این روزهای اسرائیل علیه مردم غزه باعث شده هر روز در بسیاری از کشورهای مختلف جهان، شاهد صحنه‌های اعلام‌ حمایت‌ از مردم‌ فلسطین‌ و غزه و ابراز انزجار از اشغالگران‌ صهیونیستی باشیم.

امروز حساس ترین دوره برای مردم فلسطین، و همه جهان است که با توفیق الهی این مبارزه فلسطین به نتیجه نهایی خود نزدیک تر خواهد شد.

طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله ضمن محکوم کردن جنایت های گسترده رژیم صهیونیستی به‌ ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات‍ها و مستشاران نظامی کشورمان، از امت اسلامی و ملت مؤمن و بصیر ایران دعوت می‌کند با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس از ملت مظلوم و آرمان برحق فلسطین حمایت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha