سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ارومیه

حوزه/ مردم، مسئولین، روحانیون و اقشار مختلف مردم شهرستان ارومیه، همگام سراسر کشور و ملت های آزاده عالم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امامین انقلاب  اسلامی، جنایات و تجاوز رژیم صهیونیستی در خاک مسلمانان و نسل کشی و جنایت جنگی این رژیم به پشتوانه کشورهای غربی و مدافعین دروغین حقوق بشری و سازمان های بین المللی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، روز جهانی قدس یکی از یادگارهای امام عظیم‌الشأن می‌باشد که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به این نام مبارک، نام گذاری کردند که در این روز در سرتاسر عالم همه آزادگان در حمایت از آرمان فلسطین و حمایت از مظلومین به میدان آمده و بر علیه استکبار و نظام سلطه راهپیمایی می‌کنند.

مردم، مسئولین، روحانیون و اقشار مختلف مردم شهرستان ارومیه، همگام با سراسر کشور و ملت‌های آزاده عالم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی، جنایات و تجاوز رژیم صهیونیستی در خاک مسلمانان و نسل کشی و جنایت جنگی این رژیم به پشتوانه کشورهای غربی و مدافعین دروغین حقوق بشری و سازمان‌های بین المللی را محکوم کردند.

حاضرین در این راهپیمایی عظیم و باشکوه، همراه با تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و شعارهای حق طلبانه، ضمن محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی و حمله بزدلانه و تروریستی به کنسولگری ایران که منجر به عروج ملکوتی جمعی از مستشاران نظامی جبهه مقاومت شد، آزادی قدس عزیز را خواستار شدند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: حماسه امروز مردم ایران بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است و ان‌شاءالله به زودی پیروزی جبهه مقاومت بر دشمن صهیونیستی اتفاق خواهد افتاد و مردم مظلوم غزه از شر این جرثومه جنایت رها خواهد شد.

حضور پرشور اقشار مختلف مردم ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس

همچنین حجت الاسلام منصور امامی نیز با بیان اینکه امروز مردم ایران نشان دادند وارث حقیقی حضرت روح الله هستند و زمانی که ابرقدرت های جهان خوار می‌خواستند اسم فلسطین را نابود کنند، امام امت آن را احیا کردند، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند، امروزه فلسطین مرکز مسائل دنیای اسلام هستند و تمام آزادی خواهان و احرار دنیا بر خود واجب می‌دانند که با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خصم و دشمنی بر ظالم به وظیفه خود عمل کنند.

حضور پرشور اقشار مختلف مردم ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: الحمدالله امروز مردم نشان دادند که از دنیا جلوتر هستند و چقدر می‌توانند درست تشخیص دهند و درست عمل کنند.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی که این روزها بدترین و ضعیف‌ترین روزهای تاریخ خود را سپری می‌کند و هر روز ضعیف‌تر می‌شود و به لطف خدای متعال و به همت جبهه مقاومت که هر روز قوی‌تر می‌شود، از بین خواهد رفت و امیدواریم بزودی شاهد این باشیم که جبهه مقاومت پیروز و اسرائیل از صحنه روزگار حذف شود.

حجت الاسلام محمد مهدی رستم زاده نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است و به همین دلیل به هر ریسمانی چنگ می‌زند تا بلکه بتواند خود را نجات دهد و حمله به کنسولگری ایران در سوریه و حملات تروریستی در چابهار نیز در این رابطه است و این رژیم جعلی تلاش دارد جمهوری اسلامی را وارد یک جنگ فرسایشی کرده و خود را از مخمصه نجات دهد.

دبیر مجمع جوانان انقلابی ارومیه ادامه داد: ملت‌های آزاده دنیا امروز با حضور خود بار دیگر نشان دادند که طوفان الاقصی موجب بیداری امت‌های عالم شده و حضور دشمن شکن مردم ایران خصوصا مردم آذربایجان و ارومیه در حمایت از قدس شریف نشان داد که هیچ اراده‌ای نمی‌تواند قدس را از یاد مردم ببرد و ملت ایران هر روز برای فتح آزادی قدس مصمم‌تر می‌شوند.

طلاب و روحانیون ارومیه نیز در این گردهمایی جهانی حضور داشتند و با آرمان‌های امامین انقلاب تجدیدی دوباره بستند.

در این آیین، راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تجمع و بیانیه محکومیت جنایت‌های رژیم منحوس و غده سرطانی صهیونیستی قرائت و پس از آن نماز دشمن شکن جمعه اقامه گردید.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha