چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
روز قدس حلب

حوزه/ فعالان فرهنگی و دینی و پیشاهنگان حضرت مهدی (عج)، در شهرهای نبل و الزهرا در حومه شمالی حلب، مراسم بزرگی را به مناسبت روز جهانی قدس در مسجد امام المرتضی (ع) برگزار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، در جهت اجرای وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) و برای تحقق دعوت مبارک ایشان مبنی بر اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و تبعیت از مسیر مقاومت و مبارزه برای آزادسازی قدس، فعالان فرهنگی و دینی و پیشاهنگان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، در شهرهای نبل و الزهرا در حومه شمالی حلب، مراسم بزرگی را به مناسبت روز جهانی قدس در مسجد امام المرتضی (علیه السلام) برگزار کردند.

جمعیت شرکت کننده در روز قدس با برافراشتن پرچم ها و بنرهای فلسطینی بر حمایت مطلق از مسئله فلسطین تاکید کردند.

حاضران در این مراسم تأکید کردند: بزرگداشت روز جهانی قدس فرصتی برای بیداری امّت عربی و اسلامی و ارتقای سطح آگاهی، احساس و تعامل با مسئله فلسطین در مقابل استکبار جهانی است که در راس آن ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد تا قدس شریف آزاد شود.

شرکت کنندگان در روز جهانی قدس تاکید کردند: فداکاری ها و استواری مردم فلسطین، مردان، زنان، کودکان و مبارزان مقاومت در برابر اشغالگران اسرائیلی، نه تنها دفاع از فلسطین است، بلکه دفاع از مقدسات اسلامی و همه مظلومان و مستضعفان جهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha