جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از آغاز به کار اولین المپیاد ملی آموزش هنر در دو بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش‌های آزاد هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی با هدف کشف استعدادهای هنری، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی و ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنر آغاز شده است.

وی افزود: بخش اول المپیاد شامل آموزشگاه‌های آزاد هنری در رشته‌های گرافیک، نقاشی و طراحی، هنرهای نمایشی، موسیقی ایرانی و جهانی و خوشنویسی (نستعلیق و شکسته نستعلیق) و بخش هنرستان‌ها شامل رشته‌های نوازندگی ساز ایرانی و جهانی، گرافیک و نقاشی، پویانمایی، سینما و نمایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه مخاطبان این المپیاد هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا هستند، گفت: مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک [https://olympiart.ir/wp-content/ShivehNameh-olympiad.pdf](https://olympiart.ir/wp-content/ShivehNameh-olympiad.pdf) مراجعه کنند.

همچنین در این مراسم، سعید نوریان به عنوان دبیر نخستین دوره المپیاد ملی هنر ویژه آموزشگاه‌های هنری و هنرستان‌های استان اردبیل معرفی شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha