چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: رمز پایداری و مقاومت مردم و کودکان غزه الهام گرفتن از قرآن است و همین مقاومت مردم و کودکان و دانش‌آموزان غزه باعث شده که بسیاری از افراد در کشورهای غربی به سمت قرآن گرایش پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بندر دیر صبح امروز در محفل دانش‌آموزی انس با قرآن کریم در دبستان شهیده سمنبر عالی پور در شهر دیّر، اظهار داشت: برگزاری بزرگترین محفل دانش‌آموزی جهان اسلام به یاد شهدای دانش‌آموز غزه در سطح کشور در نوع خودش بی‌نظیر است.

وی درباره ارتباط محفل انس با قرآن و شهدای غزه، بیان کرد: آن چیزی که باعث شده مردان و زنان و کودکان غزه بیش از ۶ ماه با همه ناملایمات، شهادت‌ها، کمبود دارو و غذا و همه مشکلات در مقابل دشمن صهیونیستی مقاومت کنند، زندگی با قرآن و درس گرفتن از قرآن است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه انسان باید متکی به خدا شود و خدا را باور داشته باشد، گفت: همه قدرت‌ها در مقابل قدرت خدا ناچیز هستند.

وی تصریح کرد: رمز پایداری و مقاومت مردم و کودکان غزه، الهام گرفتن از قرآن است و همین مقاومت مردم و کودکان و دانش‌آموزان غزه باعث شده که بسیاری از افراد در کشورهای غربی به سمت قرآن گرایش پیدا کنند.

وی ابراز کرد: غیر مسلمانان امروز پی برده‌اند که قرآن می‌تواند عامل عزت، سعادت و استقامت باشد و لذا به قرآن گرایش پیدا کرده‌اند.

امام جمعه دیر تأکید کرد: قرآن، کتاب آسمانی‌مان است و باید بیشتر از آن در زندگی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha